Programsko Vijeće HRT-a o praćenju predsjedničkih izbora

NA DANAŠNJOJ sjednici Programskog vijeća HRT-a Vijeće je dalo pozitivno mišljenje na prijedlog programskih pravila za praćenje predsjedničkih izbora kojima je utvrđeno da se svim predsjedničkim kandidatima omogućava ravnopravno predstavljanje, uz poštivanje zakona i načela uravnoteženosti i nepristranosti.

U obrazloženju prijedloga urednik Informativnog programa HTV-a Vladimir Rončević je istaknuo da će na televiziji biti osigurano predstavljanje svih predsjedničkih kandidata nakon službenog početka izborne promidžbe u emisiji "Otvoreno", a predviđeno je i sučeljavanje kandidata u drugom izbornom krugu.

HTV će radnim danima, na drugom programu, od proglašenja početka izborne promidžbe pa do izbora osigurati predstavljanje kandidata te objavljivati priloge važne za tijek izborne promidžbe. U izbornoj noći u nedjelju 2. siječnja iduće godine HTV će emitirati posebnu emisiju na Prvom programu i 16. siječnja u eventualnom drugom izbornom krugu, kazao je, među ostalim, Rončević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hrvatski će radio u posebnim emisijama predstaviti sve kandidate za predsjednika Republike, a u posebnim blokovima izvještavati o njihovim predizbornim aktivnostima.

Na dan izbora u emisiji o izbornim rezultatima Hrvatski radio prenosit će i konferenciju za novinstvo Državnog izbornog povjerenstva, rekao je, uz ostalo, urednik Informativno političkog programa Hrvatskog radija Vladimir Kumbrija.

U raspravi o pravilima praćenja izbora konstatirano je da je Zakon o izboru predsjednika Republike kreiran u vremenu kada je politička i medijska situacija u Hrvatskoj bila bitno drugačija, ali da ga se mora poštivati. U prihvaćenom zaključku, koji je predložio predsjednik Vijeća Zdenko Ljevak, utvrđeno je da se programska pravila moderniziraju, ali u skladu s vrijedećim zakonima.

U Izvješću Ravnateljstva HRT-a o poslovanju u razdoblju od siječnja do rujna 2004. navedeno je da su ostvareni ukupni prihodi milijardu i 13 milijuna kuna, a rashodi ostvareni u visini od 962 milijuna kuna. U prihodima rtv pretplata sudjeluje sa 61 posto, a promidžba sa 34 posto. Plan ukupnih prihoda u tom razdoblju premašeni su za jedan posto, a ukupni rashodi su manji za 1,6 posto, ostvarena je dobit od 50 milijuna kuna.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara