Pula: Ravnateljica Saša Broz predstavila nov identitet INK-a
Tekst se nastavlja ispod oglasa
RAVNATELJICA Istarskoga narodnog kazališta gradskog kazališta u Puli Saša Broz na današnjoj je konferenciji za novinare u Puli predstavila nov vizualni identitet, logotip i promidžbene materijale Katališta.
Broz se odlučila za autora pulskog dizajnera Maurizia Ferlina, jer je on idejnim rješenjem, po njezinoj ocjeni, najbolje pogodio njezine želje kojima nastoji tu kazališnu kuću izdvojiti iz ostalih, kako je rekla, "upakiranih kazališnih proizvoda" koji su uglavnom neprepoznatljivi.
Broz i Ferlin izrazili su uvjerenje kako će i novim vizualnim identitetom, u kojem su slova INK, kazalište dokazati da je "in", a slovo "k" u logotipu simbolizira dvije strane glume i života - tugu i veselje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Novinarima je predstavljena i tiskana brošura za pretplatnike s najavom o bogatu kazališnom programu za ovu godinu u kojem prednjače četiri praizvedbe što u vlastitoj proizvodnji što u suproizvodnji s drugim kazališnim kućama. Riječ je o praizvedbi Feydeauove komedije "Ne šetaj okolo posve gola" redatelja Ivice Buljana u suproizvodnji sa zagrebačkim Satiričkim kazalištem "Kerempuhom", predstavi "Kapetan John Peoplefox" koju režira Mustafa Nadarević. Premijerno će biti prikazano jedno od najizvođenijih dramskih djela velikoga talijanskog dramatičara Uga Bettija "Zločin na kozjem otoku", a u sklopu Dana antike premijerno će biti izvedena predstava "Marija Magdalena" autorice i redateljice Ivice Boban.
Odgovarajući na novinarski upit ravnateljica Istarskoga narodnog kazališta Saša Broz kazala je kako će za provedbu kazališnog programa i ukupne troškove biti potrebno više od pet milijuna kuna, za što je gradski proračun namijenio 4,2 milijuna kuna. Stoga će, po njezinim riječima, sponzori sudjelovati s dijelom te razlike, a također će se nastojati vratiti dio naslijeđena duga od 1,1 milijun kuna.
Broz se odlučila za autora pulskog dizajnera Maurizia Ferlina, jer je on idejnim rješenjem, po njezinoj ocjeni, najbolje pogodio njezine želje kojima nastoji tu kazališnu kuću izdvojiti iz ostalih, kako je rekla, "upakiranih kazališnih proizvoda" koji su uglavnom neprepoznatljivi.
Broz i Ferlin izrazili su uvjerenje kako će i novim vizualnim identitetom, u kojem su slova INK, kazalište dokazati da je "in", a slovo "k" u logotipu simbolizira dvije strane glume i života - tugu i veselje.
Odgovarajući na novinarski upit ravnateljica Istarskoga narodnog kazališta Saša Broz kazala je kako će za provedbu kazališnog programa i ukupne troškove biti potrebno više od pet milijuna kuna, za što je gradski proračun namijenio 4,2 milijuna kuna. Stoga će, po njezinim riječima, sponzori sudjelovati s dijelom te razlike, a također će se nastojati vratiti dio naslijeđena duga od 1,1 milijun kuna.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati