redatelj ong keng sen o svojemu radu i suradnji s azijskim umjetnicima
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ong Keng Sen poznati suvremeni redatelj iz Singaporea i direktor novoga berlinskog umjetničkog festivala In Transit večeras je u netklubu MaMa govorio o svojemu radu i intenzivnoj višegodišnjoj suradnji s azijskim umjetnicima.
Tim predavanjem počeo je i ovogodišnji ciklus predavanja u sklopu projekta ´Akcija/Frakcija´ - zajedničkoga kulturnog projekta Kluba MaMa i časopisa za kulturu ´Frakcija´ kojemu je cilj predstaviti vodeća imena suvremene umjetnosti kulturnoj publici hrvatskoga glavnog grada.
Po prvotnome obrazovanju pravnik, Ong Keng Sen se 1995. vratio iz New Yorka u rodni Singapore gdje radi kao umjetnički direktor kazališta ´TheatreWorks´.
Po njegovim riječima, od tada okuplja azijske umjetnike na zajedničkim kulturnim projektima kojima je cilj da o kulturi toga dijela svijeta ´govore´ bez prevladavajućega utjecaja zapadne kulture, posebice one američke.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dio tih projekata vezanih za video umjetnost popraćenih objašnjenjima redatelja mogla je večeras vidjeti i zagrebačka publika. Ong Keng Sen prikazao je nekoliko video radova koji su potvrdili i široki raspon tema koje zaokupljaju toga redatelja. Prvi predstavljeni rad tako je jezikom umjetnosti progovorio o povijesti najmnogoljudnije azijske zemlje Kine s osvrtom na jednu temu - kastraciju. Ali, kako je objasnio redatelj, ne radi se o onoj fizičkoj koje danas više nema, već o metaforičkoj kastraciji, odnosno političkoj i intelektualnoj.
Osim toga, prikazani su i video radovi o japanskoj i koreanskoj kulturi te rad o interkulturalnome dijalogu umjetnika iz različitih azijskih zemalja. Zadnji prikazani video rad bio je o kambodžanskoj umjetnici - učiteljici plesa koja je preživjela koncentracijski logor Crvenih Kmera.
Ong Keng Sen najavio je i neke buduće projekta među kojima je i video rad o suđenju bivšemu jugoslavenskom predsjedniku Slobodanu Miloševiću. Ta tema, objasnio je Keng Sen, zanima ga i sa stajališta njegove prvotne struke - pravničke, odnosno zbog mogućnosti ili nemogućnosti sankcioniranja osobne odgovornosti. Projekt bi, kako je najavio, trebao biti napravljen tijekom ove godine, a radit će se u Beču uz sudjelovanje i umjetnika s prostora bivše Jugoslavije.
Tim predavanjem počeo je i ovogodišnji ciklus predavanja u sklopu projekta ´Akcija/Frakcija´ - zajedničkoga kulturnog projekta Kluba MaMa i časopisa za kulturu ´Frakcija´ kojemu je cilj predstaviti vodeća imena suvremene umjetnosti kulturnoj publici hrvatskoga glavnog grada.
Po prvotnome obrazovanju pravnik, Ong Keng Sen se 1995. vratio iz New Yorka u rodni Singapore gdje radi kao umjetnički direktor kazališta ´TheatreWorks´.
Po njegovim riječima, od tada okuplja azijske umjetnike na zajedničkim kulturnim projektima kojima je cilj da o kulturi toga dijela svijeta ´govore´ bez prevladavajućega utjecaja zapadne kulture, posebice one američke.
Osim toga, prikazani su i video radovi o japanskoj i koreanskoj kulturi te rad o interkulturalnome dijalogu umjetnika iz različitih azijskih zemalja. Zadnji prikazani video rad bio je o kambodžanskoj umjetnici - učiteljici plesa koja je preživjela koncentracijski logor Crvenih Kmera.
Ong Keng Sen najavio je i neke buduće projekta među kojima je i video rad o suđenju bivšemu jugoslavenskom predsjedniku Slobodanu Miloševiću. Ta tema, objasnio je Keng Sen, zanima ga i sa stajališta njegove prvotne struke - pravničke, odnosno zbog mogućnosti ili nemogućnosti sankcioniranja osobne odgovornosti. Projekt bi, kako je najavio, trebao biti napravljen tijekom ove godine, a radit će se u Beču uz sudjelovanje i umjetnika s prostora bivše Jugoslavije.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati