Regos gasi svoj besplatni telefon i upućuje građane na novi pozivni centar

NAKON uvođenja novog zajedničkog pozivnog centra Središnjeg registra osiguranika (Regos) i povezanih institucija, Regos je odlučio ugasiti svoj besplatni telefon 08001230 i uputiti građane na pozivni centar.

Sve informacije o prijavama u drugi stup mirovinskog osiguranja, promjenama obvezog mirovinskog fonda, stanju na osobnom računu, kao i sva pitanja o R-S obrascu građani će ubuduće moći saznati pozivom na broj 01/48 91 666, svakim radnim danom od 8 do 16 sati, priopćio je Regos.

Na istom telefonu građani od početka siječnja mogu dobiti i informacije o pravima iz područja zapošljavanja, zdravstvene zaštite, obitelji, materinstva i socijalne skrbi.

Na taj će način građanima informacije pružati Ministarstvo rada i socijalne skrbi, Agencija za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, Hrvatski zavod za zapošljavanje, Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, te Regos.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara