S. Kovač: Ceste u Lici za vrijeme gradnje autoceste moraju održavati izvođači radova
Tekst se nastavlja ispod oglasa
DIREKTOR Hrvatskih autocesta Stanko Kovač izjavio je danas da sve ceste kroz Liku, za vrijeme radova na budućoj autocesti, moraju održavati i sanirati izvođači radova, znači i Bechtel.
Kovač je to Hini rekao zamoljen da komentira napise u novinama da Ličani tuže Bechtel zbog šteta na kućama koje su posljedica trešnje od kamiona i strojeva i upita tko će, nakon što se autocesta izgradi sanirati ceste u Lici.
Pojasnio je da Bechtel ima sklopljen ugovor sa Županijskom upravom za ceste (ŽUC) u Gospiću za održavanje i sanaciju županijskih cesta. Prekomjerno korištenje županijskih cesta moraju platiti oni koji je prekomjerno koriste, a to su izvođači, rekao je Kovač.
Kada se pak radi o više izvođača radova onda i oni moraju participirati u troškovima održavanja i sanacije, i vjerojatno će Bechtel o tome tražiti razgovor s Hrvatskim autocestama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Glasnogovornik Bechtela Damir Vucić Hini je izjavio da su pregovori oko održavanja i saniranja cesta u Lici u tijeku i da je to stvar nadležnosti direktora Bechtela i Hrvatskih autocesta.
Rekao je da je od rujna 2000. do danas Bechtel (zbog građenja na dionici Bosiljevo-Sveti Rok) obradio i isplatio 200 zahtjeva za štetama razne vrste i da se manji dio odnosi za štete na kućama.
Nije htio reći koliko je novca za štete isplaćeno.
Dodao je da se sada obrađuje 50-ak novih zahtjeva žitelja Like za naknadom štete i da se također manji broj odnosi na štete na kućama.
Kao primjer naveo je da se jedan zahtjev odnosi na štetu zbog prašine na polju kukuruza.
Pojasnio je da se ti zahtjevi ne rješavaju u izravnoj nagodbi s podnositeljima zahtjeva o naknadi štete, već da ih obrađuje sudski vještak.
Taj je proces dosta spor zbog malog broja sudskih vještaka, ali kad utvrde i procjene štetu Bechtel je isplaćuje, rekao je Vucić dodavši da podnositelj zahtjeva ukoliko s time nije zadovoljan može tužiti Bechtel.
Naveo je također da se miniranje područja za potrebe gradnje obavlja po hrvatskim propisima, te da Bechtel za to ne može odgovarati.
Kovač je to Hini rekao zamoljen da komentira napise u novinama da Ličani tuže Bechtel zbog šteta na kućama koje su posljedica trešnje od kamiona i strojeva i upita tko će, nakon što se autocesta izgradi sanirati ceste u Lici.
Pojasnio je da Bechtel ima sklopljen ugovor sa Županijskom upravom za ceste (ŽUC) u Gospiću za održavanje i sanaciju županijskih cesta. Prekomjerno korištenje županijskih cesta moraju platiti oni koji je prekomjerno koriste, a to su izvođači, rekao je Kovač.
Kada se pak radi o više izvođača radova onda i oni moraju participirati u troškovima održavanja i sanacije, i vjerojatno će Bechtel o tome tražiti razgovor s Hrvatskim autocestama.
Rekao je da je od rujna 2000. do danas Bechtel (zbog građenja na dionici Bosiljevo-Sveti Rok) obradio i isplatio 200 zahtjeva za štetama razne vrste i da se manji dio odnosi za štete na kućama.
Nije htio reći koliko je novca za štete isplaćeno.
Dodao je da se sada obrađuje 50-ak novih zahtjeva žitelja Like za naknadom štete i da se također manji broj odnosi na štete na kućama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kao primjer naveo je da se jedan zahtjev odnosi na štetu zbog prašine na polju kukuruza.
Pojasnio je da se ti zahtjevi ne rješavaju u izravnoj nagodbi s podnositeljima zahtjeva o naknadi štete, već da ih obrađuje sudski vještak.
Taj je proces dosta spor zbog malog broja sudskih vještaka, ali kad utvrde i procjene štetu Bechtel je isplaćuje, rekao je Vucić dodavši da podnositelj zahtjeva ukoliko s time nije zadovoljan može tužiti Bechtel.
Naveo je također da se miniranje područja za potrebe gradnje obavlja po hrvatskim propisima, te da Bechtel za to ne može odgovarati.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati