Šalabahter za izborne kampanjce!
PREDSTOJEĆI lokalni izbori, koji se održavaju 17.svibnja u 20 županija, 127 gradova i 429 općina diljem Hrvatske, bit će po mnogočemu zanimljivi i specifični. Građani će po prvi puta izravno odabrati svoje lokalne šerife.
Budući da novi zakon predviđa neposredno biranje općinskih načelnika, gradonačelnika i župana nositelji čak 577 kampanja će morati itekako poraditi na svom personalityu.
Osobnost kandidata kao polazna osnovica strategije već je potvrđena kao iznimno učinkovito predizborno oruđe, o čemu najbolje svjedoče "priče o uspjehu" aktualnog hrvatskog predsjednika i zagrebačkog gradonačelnika.
Budući da u Hrvatskoj ankete ukazuju na dramatično nisku razinu povjerenja građana u političke institucije, vladu i stranke (tek oko deset posto hrvatskih građana vjeruje Vladi i Saboru), a povjerenje u političke stranke je zanemarivo, bit će zanimljivo promatrati u kojoj će mjeri neposredno izabrani personalizirani lideri, pokušati vratiti barem dio povjerenja građana i potaknuti ih da se uključe u politiku.
Seminar za sve
A izborni kampanjci će se najbolje pripremiti za kampanju sa šalabahterom u rukavu. Upravo zato Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Institut za nove medije i e-demokraciju organiziraju seminar pod nazivom "Izborni šalabahter" koji će se održati u Zagrebu 6. ožujka, te u Splitu, 13. ožujka. Na seminaru će govoriti vodeći hrvatski stručnjaci za izborni sustav, politički marketing, medijske nastupe, istraživanja javnog mnijenja te nove tehnologije. Seminar je namijenjen svim dužnosnicima lokalne samouprave, potencijalnim stranačkim i nezavisnim kandidatima, političkim savjetnicima, stratezima, medijskim i PR stručnjacima.
Dr. sc. Marijana Grbeša, stručnjakinja za politički marketing s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, čije je najuže područje interesa upravo personalizacija politike, polaznike će uputiti u postavljanje personalizirane strategije i kampanje. Iskusan PR stručnjak u političkom i kriznom komuniciranju, Krešimir Macan, predstavit će učinkovite metode organizacije izbornog stožera i vođenja terenske kampanje. Pored detaljnog uvida u nova pravila "igre" propisana zakonskim odredbama o lokalnim izborima te posljedicama koje novi zakon ima za način upravljanja lokalnom sredinom, o kojima će govoriti Dr. Goran Čular, seminar će se pozabaviti i odnosima s medijima te ulogom istraživanja javnog mnijenja u definiranju izborne strategije. Naš kolumnist, Tomislav Klauški pokušat će okupljenima pomoći da se snađu na njima često najklizavijem terenu - odnosima s novinarima.
Prijave za seminar u Zagrebu primaju se do 4.ožujka, a za seminar u Splitu do 10. ožujka. Sve pojedinosti oko seminara dostupne na www.lokalniizbori.com.
Sponzorirani članak
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati