SMS-OV DŽEM U NEW YORKU DOBIO ZLATNU MEDALJU
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Džem od smokava tvrtke SMS iz Splita dobio je zlatnu medalju na međunarodnom sajmu hrane u New Yorku učinivši tako novi uspješan korak u proboju na američko tržište.
Zlatnu medalju za najbolji džem u 2004. dobio je SMS-ov džem od smokava s okusom naranče pobijedivši u jakoj međunarodnoj konkurenciji na International Fancy Food Showu.
SMS-ov džem je već tri godine prisutan na američkom tržištu preko tvrtke Dalmatia Import iz Miamia koja ima eksluzivno pravo za uvoz i distribuciju SMS-ovih proizvoda u SAD-u i Kanadi.
Prava ekspanzija počela je ove godine, a dosad je uvezeno 120 tona džema koji se u SAD-u kao delikatesa prodaje pod nazivom Adriatic Figspread.
U cijeloj prošloj godini uvoz je bio dvostruko manji, a povećane količine osigurat će da džem od smokava postane najrašireniji hrvatski proizvod široke potrošnje u SAD-u.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vlasnik tvrtke Dalmatia Import Neb Chupin rekao je kako je sljedeći potez uvoz i distribucija SMS-ova džema od ekološki uzgojenih smokava za koje je već dobiven američki certifikat.
SMS proizvodi mediteransku prirodnu hranu i Chupin je pokušao i s drugim njegovim proizvodima poput maslina i maslinova ulja, ali je tržište za njih bilo prezasićeno te se na kraju odlučio za džem od smokava, proizvod nepoznat na američkom tržištu.
Chupin, podrijetlom iz Vodica, a odrastao u Zagrebu, kaže da džem od smokava kao kvalitetan ručno rađen delikatesni proizvod, sa 70 posto sadržaja voća ima dobre izglede da postane popularan u Americi.
(Hina) xsl
Zlatnu medalju za najbolji džem u 2004. dobio je SMS-ov džem od smokava s okusom naranče pobijedivši u jakoj međunarodnoj konkurenciji na International Fancy Food Showu.
SMS-ov džem je već tri godine prisutan na američkom tržištu preko tvrtke Dalmatia Import iz Miamia koja ima eksluzivno pravo za uvoz i distribuciju SMS-ovih proizvoda u SAD-u i Kanadi.
Prava ekspanzija počela je ove godine, a dosad je uvezeno 120 tona džema koji se u SAD-u kao delikatesa prodaje pod nazivom Adriatic Figspread.
U cijeloj prošloj godini uvoz je bio dvostruko manji, a povećane količine osigurat će da džem od smokava postane najrašireniji hrvatski proizvod široke potrošnje u SAD-u.
SMS proizvodi mediteransku prirodnu hranu i Chupin je pokušao i s drugim njegovim proizvodima poput maslina i maslinova ulja, ali je tržište za njih bilo prezasićeno te se na kraju odlučio za džem od smokava, proizvod nepoznat na američkom tržištu.
Chupin, podrijetlom iz Vodica, a odrastao u Zagrebu, kaže da džem od smokava kao kvalitetan ručno rađen delikatesni proizvod, sa 70 posto sadržaja voća ima dobre izglede da postane popularan u Americi.
(Hina) xsl
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati