OGROMAN PAD Apple na tržištu pametnih satova u minusu preko 70 posto
Foto: 123rf
PAMETNI satovi sve su manje zanimljivo potrošačima te se njihova prodaja prepolovila u posljednjih godinu dana.
Prema podacima analitičke kuće IDC prodaja pametnih satova u trećem kvartalu pala je za 51,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Isporučeno je ukupno 2,7 milijuna pametnih satova dok je u trećem kvartalu 2015. ta brojka bila 5,6 milijuna.
"Postalo je jasno da pametni satovi nisu za svakoga. Potrebno je jasno definirati svrhu pametnog sata, pa su se neki proizvođači usmjerili na korištenje za fitness, zbog njegove jednostavnosti", kaže Jitesh Ubrani, viši analitičari IDC-a.
Najveći udio na tržištu pametnih satova, od 41,3 posto ima Apple, kojem je broj isporučenih satova pao za 71,6 posto.
Garmin je zahvaljujući specijalizaciji za zdravstveno i fitness tržište imao snažan rast isporuka satova. U trećem kvartalu isporuke su im porasle za 342 posto, na 600 tisuća satova, a trenutno drže oko 20 posto tržišta.
Samsung je u plusu, s porastom isporuka satova za devet posto. Isporučili su 400 tisuća satova i imaju tržišni udio od 14,4 posto.
Lenovo je u debelom minusu. Isporuke su im pale za 73,3 posto.U trećem kvartalu isporučili su oko 100 tisuća satova te imaju tržišni udio od 3,4 posto.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati