Foto: HGSS
REKLAMA Hrvatske turističke zajednice kojoj je cilj bio privlačenje turista, postala je sprdnja cijele javnosti, zbog siromašnog engleskog kojim su se poslužili administratori njihove Facebook stranice.
> HTZ se sramoti po Fejsu i Twitteru: Je li Hrvatska "gubljenje vremena"?
Iako su se kasnije opravdali kako se radi o smišljenoj strategiji, javnost je i dalje zabavljena njihovim pokušajem. Motivaciju za zezanciju dobio je i HGSS.
"Dragi turisti, Hrvatska je puna života ali nećemo vam potratiti vrijeme. Upravo suprotno. Spasit ćemo vam život! Besplatno!",
napisali su jučer na svojem službenom Twitter i Facebook profilu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati