T-Mobile o optužbama: Mi smo poštivali odluke Hrvatske agencije za telekomunikacije

JURIS PROTECTA, Udruga za unapređenje pravosuđa u Hrvatskoj, pismenim je putem prosvjedovala pri Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije protiv hrvatskih mobilnih operatera, protiv krađe mobilnih operatera.

"Nakon ukidanja obavijesti pozivanog mobilnog broja kod korisnika koji su promijenili operatera nije moguće ustanoviti da se telefonski razgovor vodi s brojem izvan mreže pozivatelja. Na taj način pozivatelji brojeva iz iste mreže koji su u međuvremenu promijenili operatera i prešli drugom operateri plaćaju uvećanu cijenu za 100 posto u odnosu na cijenu usluga koju očekuju. To bi bilo isto da netko nazove korisnika koji je trenutno u Australiji i da nazivatelj plati ukupne troškove poziva do Australije", navodi se u pismu.

Svi su obaviješteni

Te navode danas je demantirao T-Mobile, a u njihovom pismu stoji kako je govornu poruku kojom su T-Mobile korisnici bili obavještavani u slučaju da je birani broj promijenio mrežu, T-Mobile bio obavezan isključiti prema odluci Hrvatske agencije za telekomunikacije.

"Poštujući dakle odluku HAT-a, svojim smo korisnicima omogućili da sami uključe govornu poruku kojom mogu nastaviti primati obavijesti u slučaju pozivanja korisničkog broja koji je promijenio mrežu, a zadržao stari broj.", stoji u pismu T-coma koji su nam poslali o svoju obavijest koja je svojedobno upućena njihovih korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"T-Mobile obvezan je isključiti govornu poruku kojom su T-Mobile korisnici bili obavještavani u slučaju da je birani broj promijenio mrežu (prijelaz iz druge u T-Mobile mrežu i obrnuto).
Ovu poruku možete ponovno uključiti ili je isključiti pozivom na 1515, odabirom 8 (Flex Obitelj), odnosno 8888, odabirom 8 (ostale tarife).  Ovu obavijest može uključiti ili isključiti samo pozivatelj i to za sve pozive. Aktivacija i korištenje usluge se ne naplaćuje.", stajalo je u obavijesti.

Nije pošteno

Bez obzira na objašnjenje Juris Protecta smatra kako bi najjednostavnije rješenje bilo da se operatere prisili da tretiraju na isti način pozive za sve korisnike koji imaju isti pozivni broj bez obzira da li su u međuvremenu promijenili operatera. U protivnom se, smatraju iz te udruge, krši princip za mobilnu telefoniju, prema kome korisnik mora unaprijed znati cijenu svakog poziva.

I.Ć.
Foto: Arhiva

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara