KORONAVIRUS

HZZ angažirao PR-ovce za komunikaciju s firmama čiji radnici će završiti na minimalcu

HZZ angažirao PR-ovce za komunikaciju s firmama čiji radnici će završiti na minimalcu
Foto: Index/Pixsell/Tomislav Miletic

OVIH dana aktualne su mjere za očuvanje radnih mjesta, odnosno program u kojem država isplaćuje neto minimalnu plaću radnicima firmama koje imaju poslovnih problema zbog epidemije koronavirusa. Jednog vlasnika firme koji je ovih dana aplicirao za tu mjeru iznenadilo je kada je od HZZ-a dobio uputu da se sa svojim pitanjem javi agenciji Kadei 360. 

“Mi nismo neki novi klinci, naš su tim izgradila dugogodišnja iskustva u advertisingu. Ali i korporativnom svijetu. I zato vas razumijemo. To je sve što ćemo reći o sebi. Ostatak neka ispričaju naša djela. No za one koji ne znaju jesu li došli na pravu adresu, predstavljamo usluge koje nudimo i u kojima smo majstori zanata. Što ne radimo savršeno niti ne nudimo. Ne podnosimo i žustro osuđujemo svaštarenje”, stoji na stranicama agencije Kadei 360 koja je prema podacima portala Poslovna.hr 2018. godine imala tri zaposlene osobe i prihod od oko dva milijuna kuna.

HZZ: Agencija pruža tehničku pomoć korisnicima aplikacije

Iz Hrvatskog zavoda za zapošljavanje poslali su nam kronologiju suradnje s ovom agencijom koja im, kako je vidljivo iz e-maila, osim komunikacijskih usluga, pruža i usluge izrade i održavanja aplikacija.

“Hrvatski zavod za zapošljavanje surađuje s agencijom Kadei360 od svibnja 2018. godine kada je pokrenut projekt vizualnog i sadržajnog unapređenja komunikacijske platforme.

Krajem prosinca 2018. godine Hrvatski zavod za zapošljavanje predstavio je novi web portal koji je integrirao sve usluge Zavoda (fizičke i online usluge te elektronske usluge putem sustava e-Građani) u jedinstveni katalog od preko 30 usluga za poslodavce i posloprimce iz područja tržišta rada i razvoja karijere.

Tijekom svibnja 2019. godine potpisani su ugovori o održavanju web stranice Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i zaposlise.hzz.hr te pružanje podrške za komunikaciju na digitalnim kanalima izradom grafičkih vizuala, kreative, grafičkih priprema, web bannera, video animacija i tekstualnog sadržaja te uvođenje sustava za središnje praćenje upita korisnika zaprimljenih kroz e-mail, web obrasce i Facebook poruke i komentare s administracijskom aplikacijom za odgovaranje više agenata kroz sustav baziran na ticketing arhitekturi.

Dana 16.3.2020. godina sklopljen je ugovor o nabavi usluga razvoja web stranica HZZ mjere aktivnog zapošljavanja za potrebe kampanje vezane za mogućnosti zapošljavanja i obrazovanja nezaposlenih osoba i neaktivne radne snage te je ukupna vrijednost ugovora 236.250,00 kuna s PDV-om", navode u HZZ-u.

"Uslijed novonastale situacije i posljedica uzrokovanih posebnim okolnostima uvjetovanih koronavirusom COVID – 19 Vlada RH donijela je paket gospodarskih mjera koje se odnose na zadržavanje radnih mjesta u najugroženijim sektorima stoga je Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na revidiralo postojeće mjere aktivne politike zapošljavanja te usvojilo nove mjere.

Slijedom navedenog, agencija Kadei360 izradila je novu web stranice za mjere aktivne politike zapošljavanja i aplikaciju za zaprimanje zahtjeva za potporu Očuvanje radnih mjesta.

Hrvatski zavod za zapošljavanje svim korisnicima usluga pruža svu potrebnu podršku u realizaciji zahtjeva tako da zaprimanje i obradu zahtjeva za potpore za očuvanje radnih mjesta obavljaju djelatnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, dok agencija Kadei360 pruža isključivo tehničku pomoć vezano uz pristup samoj aplikaciji i tehničke poteškoće s predajom zahtjeva”, stoji u odgovoru HZZ-a.

Agencija: U tjedan dana odgovorili smo na 3000 upita

Upitali smo i Kadei 360 da nam pojasne koja je njihova uloga u radu HZZ-a.

“Osim što smo izradili web stranicu i aplikaciju za mjeru Očuvanje radnih mjesta, pružamo customer support za sve upite vezane uz aplikaciju. E-mail koji navodimo je služio kao inbox koji je usmjeravao upite u ticketing sustav, gdje smo ih zaprimali. Smatramo vrlo uspješnim da je HZZ vjerojatno jedan od prvih slučajeva javne uprave koja je za podršku korisnicima ponudila taj nivo usluge, mjerljiv s komercijalnim praksama, a pogotovo u ovo vrijeme kad je smanjena fizička komunikacija i sve se događa online.
Korisnici se također slažu jer smo u 7 dana odgovorili na više od 3000 pojedinačnih upita – isključivo vezanih uz aplikaciju. Za preostale upite vezane uz mjeru i kriterije odgovara HZZ. Sveobuhvat mjere Potpora za očuvanje radnih mjesta je veliki (30.000 registriranih korisnika u 7 dana), od kojih ima mnogo informatički neukih, a da bi mogli aplicirati za tu mjeru, nužno je bilo poslati zahtjev što, vjerovali ili ne, mnogima predstavlja izazov", stoji u odgovoru agencije Kadei360.

"Tu uslugu pružat ćemo koliko će trajati mjera ORM. Zaprimanje, obradu zahtjeva i sve ostalo odrađuje HZZ, mi s time nemamo veze. U tom razdoblju u našoj obvezi je osigurati high-volume dostupnost za potrebne online servise (web, mailing-sustav koji je u 7 dana poslao 80 gb sadržaja, npr. ticketing i backup)”, odgovorila nam je Maja Štritof Budin, direktorica i vlasnica agencije.

Hrvatski zavod za zapošljavanje ima godišnji proračun od oko 2,3 milijarde kuna. Prema posljednjem izvješću imaju oko 1550 zaposlenih, a na administraciju troše oko 240 milijuna kuna, od čega su oko 150 milijuna kuna troškovi zaposlenih.

Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz koronavirus instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: koronavirus

Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.

Originalno objavljeno na Index istrage

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara