U Srbiji "za dlaku" izbjegnuta prometna nesreća poput one kod Podgorice

U Srbiji "za dlaku" izbjegnuta prometna nesreća poput one kod Podgorice

U SRBIJI je prije par dana umalo izbjegnuta prometna nesreća kakva je nedavno šokirala Crnu Goru. Naime, elektromotornom vlaku su u srijedu u ujutro otkazale zračne kočnice kad se zaustavio na stanici Samari u Požegi.

Kako piše srpski tabloid Kurir, da su kočnice kojim slučajem otkazale na dijelu pruge s nagibom, kao što je to bio slučaj u Crnoj Gori, lako je moglo doći do nove katastrofe.

Elektromotornom vlaku u Požegi (garnitura 103-104) otkazale su zračne kočnice. Sreća u nesreći bila je što je vlak stajao na ravnom, tako da nije mogao krenuti sam. Jer, da se to dogodilo na nizbrdici, imali bismo istu tragediju kao u Bioču. Sreća u nesreći bila je što su kočnice otkazale u trenutku kad je vlak stao na stanici. To isto stoji u "knjizi popravaka" u remontnoj radionici u Zemunu, gde je vlak došlepan u 18 sati navečer." - kazao je anonimni strojovođa u razgovoru za Kurir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebno je zanimljiva činjenica da postoji odredba pravilnika prema kojoj su strojovođe u SiCG dužne voziti čak i ako pouzdano znaju da im je dio kočnica u vlaku u neispravnom stanju.

"Moramo voziti i u slučaju da sve kočnice nisu ispravne. Postoji Pravilnik broj 233, po kome se izračunava takozvani postotak kočenja. Naprimjer, ako vozim vlak sa šest vagona, a na samo četiri rade kočnice, moram ići brzinom od 65 km/h, umjesto dozvoljenih 85 km/h." - kazao je anonimni strojovođa listu.

"Nitko od nas ne smije odbiti vožnju vlaka, jer ćemo biti raspoređeni na neka lošija radna mjesta i radićemo za malu plaću. Također, strojovođe direktnu radio-vezu s dispečerom imaju samo od Beograda do Požege. Poslije toga se snalazimo sami." - dodao je razočarani strojovođa.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara