Panenić ne govori istinu o članku koji je objavljen o njemu na Indexu

Panenić ne govori istinu o članku koji je objavljen o njemu na Indexu

Foto: Index, TV

TEHNIČKI ministar gospodarstva Tomislav Panenić, jučer je novinarima objašnjavao kako je članak koji je objavljen na portalu Index o tome kako je u vrijeme predizborne kampanje isplatio iz proračuna ministarstva više od 406 tisuća kuna lokalnim televizijama s područja 5. izborne jedinice kako bi se promovirao njegov rad, zapravo dio "konstrukcije" te da je u napisan u svrhu "napada na njega".  

> INDEX OTKRIVA Panenić uzeo 406 tisuća kuna iz proračuna Ministarstva za svoju promidžbu u kampanji

"U tom tekstu ima niz pogrešnih napisa", rekao je ministar novinarima, a prenosi HINA  te dodao kako je dostavio račune. Panenić je rekao i da nema nikakve afere.

Ministar nam nije dostavio račune

"Nije to nikakva tajna, svake godine su se u Ministarstvu pripremale emisije kojima su se građani upoznavali sa aktivnostima i tako je bilo i ove godine", rekao je Panenić dodajući da izgleda da je  "nagazio puno ljudi u ovom vremenu i zaustavio neke koruptivne procese". Naravno, Panenićeve izjave nisu istinite pa krenimo redom.

Index je objavio točnu informaciju o ugovorima koji su potpisani s lokalnim televizijama, a laž je kada ministar kaže da nam je dostavio račune. Računi nam nisu dostavljeni već smo do računa došli sami.

Emisije su emitirane tijekom predizborne kampanje

Istina je da su emisije emitirane pod nazivom "Izazovi napretka" u vrijeme predizborne kampanje. To su nam priznali i iz samog ministarstva objašnjavajući u svom odgovoru kako su intervjui s ministrom Panenićem "zbog kašnjenja TV produkcije emitirane u prvom tjednu predizborne kampanje". To smo i napisali u članku.

Promovirani su ljudi s izborne liste MOST-a

Istina je da su u emisijama promovirani ljudi koji su bili na izbornim listama MOST-a. Prije svih Panenić koji je nosio listu u 5. izbornoj jedinici.

"Snimljeni materijali u kojima se pojavljuju kandidati za izbor u Hrvatski sabor nisu emitirani", rekli su nam iz Ministarstva gospodarstva. No i to se pokazalo kao neistina jer u jednoj od emisija govori Željko Pravdić, pomoćnik ministra Panenića koji je bio u petoj izbornoj jedinici i to kao kandidat MOST-a.

Što je pogrešno napisano?

"U tom tekstu ima niz pogrešnih napisa", rekao je Panenić, no istina je kako je članak objavljen 11. listopada, a do danas nismo dobili demantij ministra Panenića ni ministarstva gospodarstva. Uostalom, Panenić nije ni novinarima objasnio što je u cijeloj priči neistina osim da se netočno pohvalio da nam je on dostavio račune, a nije. Objavili smo točnu informaciju, temeljenu na ugovorima te objašnjenju ministarstva gospodarstva.

Na kraju ne možemo ne primjetiti kako se vrlo moguće Panenić nadahnuo Ivom Sanaderom koji je u vrijeme kada je bio premijer gotovo pa usavršio odgovore na pitanja o svojim aferama. Naime, on je znao reći da svi pišu protiv njega samo zato jer "on dobro radi". Koliko je rad bio dobar, vidjeli smo godinama kasnije.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara