Zastoji na granici s Hrvatskom nastali i zbog "rata" Ljubljane i Maribora
Tekst se nastavlja ispod oglasa
DUGI zastoji i kolone teretnih vozila pred hrvatskim graničnim prijelazima nakon ulaska Slovenije u EU nisu uzrokovane samo nespremnošću slovenske carine i problemima novog računalnog sustava carinjenja, nego odražavaju i svojevrsni "prestižni rat" između Ljubljane i Maribora, piše u srijedu slovenski tisak.
"Čini se da se želi sav teretni promet iz Hrvatske usmjeriti prema Ljubljani i tako dobrom dijelu sjeveroistočne Slovenije uskratiti zaradu koju bi dobio iz različitih usluga koje donosi transport prema Austriji", piše mariborski dnevni list "Večer". Gužve su bile najveće upravo na Gruškovju-Macelju, jedinom prijelazu za "šengenski" režim na dijelu granice koji preko mariborske regije vodi u Austriju.
List dodaje da ista logika "smanjivanja prometa i zarade", te "izolacije sjeveroistočne Slovenije" vodi "vladajuću garnituru" i kad je riječ o petom paneuropskom prometnom koridoru prema Madžarskoj.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema riječima jednog od carinika, koji je želio ostati anoniman, carina je na ulazak Slovenije u EU bila nespremna i zastoji nisu iznenadili, o čemu ne pišu samo mediji u Hrvatskoj nego i u drugim zemljama.
"Carinska služba pala je na ispitu zbog neodgovornosti rukovoditelja. Da su htjeli da sve bude u redu, morali su na dodatni trening poslati dvadeset-trideset carinika za koje se znalo da će s granice s Austrijom biti prebačeni na Gruškovje-Macelj ili Obrežje-Breganu. Gospoda carinski direktori udobno leže u foteljama, umjesto da zbog kritične situacije koja šteti kredibilnosti države potraže pomoć u Austriji i Italiji", piše "Večer", dodajući da bi takav potez bio "mnogo jeftiniji" od negativnih medijskih reakcija na zastoje na granici.
"Čini se da se želi sav teretni promet iz Hrvatske usmjeriti prema Ljubljani i tako dobrom dijelu sjeveroistočne Slovenije uskratiti zaradu koju bi dobio iz različitih usluga koje donosi transport prema Austriji", piše mariborski dnevni list "Večer". Gužve su bile najveće upravo na Gruškovju-Macelju, jedinom prijelazu za "šengenski" režim na dijelu granice koji preko mariborske regije vodi u Austriju.
List dodaje da ista logika "smanjivanja prometa i zarade", te "izolacije sjeveroistočne Slovenije" vodi "vladajuću garnituru" i kad je riječ o petom paneuropskom prometnom koridoru prema Madžarskoj.
Prema riječima jednog od carinika, koji je želio ostati anoniman, carina je na ulazak Slovenije u EU bila nespremna i zastoji nisu iznenadili, o čemu ne pišu samo mediji u Hrvatskoj nego i u drugim zemljama.
"Carinska služba pala je na ispitu zbog neodgovornosti rukovoditelja. Da su htjeli da sve bude u redu, morali su na dodatni trening poslati dvadeset-trideset carinika za koje se znalo da će s granice s Austrijom biti prebačeni na Gruškovje-Macelj ili Obrežje-Breganu. Gospoda carinski direktori udobno leže u foteljama, umjesto da zbog kritične situacije koja šteti kredibilnosti države potraže pomoć u Austriji i Italiji", piše "Večer", dodajući da bi takav potez bio "mnogo jeftiniji" od negativnih medijskih reakcija na zastoje na granici.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati