NJEMAČKI nogometni navijači dobili su božićni poklon u utorak nakon što je objavljeno da će se na Svjetskom nogometnom prvenstvu 2006. ipak točiti njemačko, a ne američko pivo.
FIFA je ranije sklopila sponzorski ugovor sa američkom pivovarom Anheuser-Busch, koji je za eksluzivno pravo točenja i reklamiranja svojih proizvoda izdvojio 40 milijuna dolara.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Činjenica da bi uz nogomet pili američko, umjesto snažnijeg i boljeg domaćeg piva razljutilo je Nijemce, koji su pokrenuli javnu akciju i nakraju uspjeli animirati njemačkog pivovarskog giganta Bitburger da sklopi ugovor sa Amerikancima.
Bitburger je tim sporazumom dobio pravo točenja svojeg piva za vrijeme prvenstva, a zauzvrat će Anheuser-Busch imati brojne povlastice u reklamiranju svojeg Budweisera na svim stadionima.
FIFA je ranije sklopila sponzorski ugovor sa američkom pivovarom Anheuser-Busch, koji je za eksluzivno pravo točenja i reklamiranja svojih proizvoda izdvojio 40 milijuna dolara.
Činjenica da bi uz nogomet pili američko, umjesto snažnijeg i boljeg domaćeg piva razljutilo je Nijemce, koji su pokrenuli javnu akciju i nakraju uspjeli animirati njemačkog pivovarskog giganta Bitburger da sklopi ugovor sa Amerikancima.
Bitburger je tim sporazumom dobio pravo točenja svojeg piva za vrijeme prvenstva, a zauzvrat će Anheuser-Busch imati brojne povlastice u reklamiranju svojeg Budweisera na svim stadionima.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati