Peugeot 207 - novo lice bestselera

Peugeot 207 - novo lice bestselera

NAJVEĆI događaj u posljednjem tisućljeću, kad je u pitanju Peugeot, desio se ovih dana nedaleko Pariza. PSA koncern, točnije Peugeot, javnosti je predstavio dugoočekivanog nasljednika legendarne 206-ice.

Nastavivši utabanim putevima slavnih prethodnika, Peugeotova serija 2 je naprosto osuđena na uspjeh.To govore podaci, fotografije, ali i zdravi razum. Dosljedan izvorniku i smjernicama postavljenim od strane Turčina Murat Gunaka, danas planetarno popularnog dizajnera, novi 207 kroči samouvjereno igrajući na dvije karte.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Prva i najjača ostaje magnetno privlačan dizajn. Svatko će se složiti da je novi vanjski izgled puni pogodak. Iako djeluje kao temeljito redizajnirana 206-ica, koja je usput rečeno još uvijek privlačna, 207 ostaje osebujan reprezent donjeg segmenta.  Neosporna sličnost s većim modelima u gami kod Peugeota je samo plus. Elegancije nikad dovoljno, pogotovo kada se radi o gradskoj klasi u kojoj nije toliko česta.

Lijep izgled je na novom modelu nadograđen značajnim povećanjem gabarita. S 403 cm ukupne duljine, 207 je od prethodnika dulji čak 20 cm i izjednačen s najvećim u klasi, Fiatom Grande Punto.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Značajna su i ostala povećanja, širina bilježi plus od 7 cm (172 cm), a visina 4 cm (147 cm). Pribrojimo li svemu tome 8 cm veći razmak između osovina, 207 je osjetno komforniji od 206-ice. Profitirao je i prtljažnik sa 270 litara, što nije rekord klase, ali je značajnih 25 više od prethodnika. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponudu motora čini šest opcija, sve odreda preuzete iz modela 206 i opremljene pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Radi se o tri benzinska (1.4/73 KS, 1.4 16V/88 KS, 1.6 16V/109 KS) i jednako toliko dizelskih HDI motora (1.4/68 KS, 1.6 HDI/90 KS, 1.6 HDI/109 KS). .

Šira javnost će se prvi put s Peugeotom 207 moći susresti početkom ožujka na ženevskom auto-salonu. Prodaja modela u izvedbi s tri i pet vrata počinje na proljeće, a cijene će se u Njemačkoj kretati od 12.000 eura na više.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Peugeot 207 je četvrti model tvrtke u B segmentu (107, 1007 i 206 koji ostaje u proizvodnji) i jedini koji ima šansi da sustigne 206-icu. U svakom slučaju radi se o teškom zadatku svrgavanja istog s trona.

Konkretno, model 206 je od svog predstavljanja 1998. godine prodan u 5,4 milijuna primjeraka i drži titulu najprodavanijeg Peugeta svih vremena.

M.N. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara