Peugeot 407 je rođen
PEUGEOT je jučer točno u podne u Parizu predstavio nasljednika 406-ice, koji će, kao što je i očekivano, nositi ime 407. Paralelno s limuzinskom izvedbom predstavljen je i karavan.
Vremešni 406 odlazi u zasluženu mirovinu. Za razliku od prethodnika, koji je svojim elegantnim i smirenim nastupom, bio nedovoljno atraktivan mlađoj klijenteli, 407 sportskim karakterom pretendira da postane još jedan Peugeotov bestseler. Naglašeni sportsko-elegantni nastup Peugeot je prije nekoliko mjeseci najavio na istoimenom konceptu. Karavanska izvedba je pravo osvježenje za francuskog proizvođača, koji nakon modela 206 i 307 SW nastavlja dobar posao i u srednjoj klasi.
Najnoviji Peugeot u potpunosti prati današnje trendove čija posljedica su, između ostalog, i povećanje gabarita. 407 se može pohvaliti s 4.676 mm duljine, 1.811 mm širine i 1.445 mm visine, a najveći napredak uočljiv je na povećanju međuosovinskog razmaka. Čak 2.725 mm duljine između osovina obećavaju izdašnu ponudu prostora u unutrašnjosti, ali i bolja vozna svojstva. Tu prije svega mislimo na udobnost, koja je i kod prethodnog modela bila izražena.
Kad je u pitanju ponuda motora može se reći da ne donosi previše novosti. Naime, uz dobro poznate benzince (1.8/117 KS, 2.0/136 KS, 2.2/160 KS, 3.0 V6/211 KS) novost se krije tek u ponudi dizelaša. Slabiju izvedbu će pokretati 1.6-litreni agregat od 110 KS, dok je za snažniju izvedbu rezerviran 2.0 HDi od 136 KS. Nekoliko mjeseci nakon početka prodaje Peugeot će lansirati izvedbu pokretanu 2.7 V6 HDI agregatom, koji će se ugrađivati i u Jaguar.
Kad su u pitanju mjenjači, proizvođač je predvidio nekoliko mogućnosti. Uz slabije motore serijski će se isporučivati 5-stupanjski ručni mjenjač, 2.0 benzinac će biti dostupan i sa 4-stupanjskom automatikom s "Tiptronic" opcijom, a snažniji dizelaš dolazi u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Sudeći po podacima vezanim uz pasivnu i aktivnu sigurnost, 407-ica je definitivno pretendent za pet EuroNCAP-ovih zvjezdica. Putnike štiti čak devet zračnih jastuka, uključujući i zračni jastuk u zoni vozačevih koljena. Također, model je opremljen sustavom koji sprečava u slučaju sudara prodor mehaničkih dijelova motora u putnički prostor.
Peugeot će na europskom tržištu model nuditi u tri razine opremljenosti i to Comfort, Sport i Executive. Od zanimljivijih detalja treba spomenuti JBL-ov audio-sustav od 240 W, te 7-inčni LCD zaslon na kojem se prikazuju sve relevantne informacije.
Prema najavama, bazni model će nuditi potpunu opremu i najvjerojatnije postaviti nove standarde u klasi.
Prodaja modela u limuzinskoj izvedbi starta na proljeće iduće godine, dok će lansiranje karavana uslijediti nekoliko mjeseci kasnije. Coupe izvedba neće se pojaviti na tržištu prije 2006. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati