Predstavljeno drugo izdanje knjige "Sretno dijete" Igora Mirkovića
Tekst se nastavlja ispod oglasa
MONOGRAFIJA o novom valu "Sretno dijete" Igora Mirkovića, čijih je tisuću primjeraka prvog izdanja rasprodano u desetak dana otkad je pušteno u prodaju, predstavljena je večeras u Knjižari Tamaris.
Knjiga prati istoimeni Mirkovićev dokumentarac, koji se u hrvatskim kinima prikazuje od kraja siječnja. Na dan premijere u Zagrebu, 29. siječnja, izašla je tiskana, detaljnija, verzija filma s više od 150 fotografija i svim onim što u film nije stalo. Prvo izdanje monografije izišlo je u tisuću, a drugo u dvije tisuće primjeraka.
Kroz desetak poglavlja, od uvodnog "Ovo nije rock enciklopedija" preko "Kako je Čupko postao Johnny" i "Šminkera i hašomana" do završnog "Kako smo izgubili nevinost", Mirković prikazuje ondašnju glazbenu, medijsku i društvenu scenu.
"Knjiga govori o posljednjoj generaciji klinaca koji su odrastali u socijalizmu i čudnoj, vitalnoj glazbenoj sceni koja se uspjela roditi u tom priglupom okruženju", rekao je Mirković.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ističe da knjiga progovara o prošlosti iz njegova vlastita iskustva, ne dogmatski što je često slučaj kada se govori o razdoblju "zemlje koja počinje na J.", a što bi se najradije htjelo izbjeći "kao da tada nismo ustajali ujutro, išli na posao, slušali glazbu".
Mirković piše o Azri, Bijelom dugmetu, Električnom orgazmu, Filmu, Haustoru, Idolima, Pankrtima, Patroli, Prljavom kazalištu, Šarlo Akrobati te drugim "neglazbenim", ali nezaobilaznim pojmovima tog vremena - o "Poletu", Tomu Gotovcu, Novom kvadratu, Kugla glumištu i okupljalištu mladih na potezu Kavkaz-Zvečka-Blato.
"Sretno dijete" prva je monografija o vremenu koje je obilježilo Zagreb i jugoslavensku urbanu sredinu, rekao je Seid Serdarević, urednik nakladne kuće "Fraktura", izdavača knjige.
Mirkovićev rock-dokumentarac, sniman u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu, Utrechtu, Komiži, na Balatonu i u New Yorku, pogledalo je u prvih deset dana osam tisuća gledatelja u hrvatskim kinima, a film igra i dalje.
Knjiga prati istoimeni Mirkovićev dokumentarac, koji se u hrvatskim kinima prikazuje od kraja siječnja. Na dan premijere u Zagrebu, 29. siječnja, izašla je tiskana, detaljnija, verzija filma s više od 150 fotografija i svim onim što u film nije stalo. Prvo izdanje monografije izišlo je u tisuću, a drugo u dvije tisuće primjeraka.
Kroz desetak poglavlja, od uvodnog "Ovo nije rock enciklopedija" preko "Kako je Čupko postao Johnny" i "Šminkera i hašomana" do završnog "Kako smo izgubili nevinost", Mirković prikazuje ondašnju glazbenu, medijsku i društvenu scenu.
"Knjiga govori o posljednjoj generaciji klinaca koji su odrastali u socijalizmu i čudnoj, vitalnoj glazbenoj sceni koja se uspjela roditi u tom priglupom okruženju", rekao je Mirković.
Mirković piše o Azri, Bijelom dugmetu, Električnom orgazmu, Filmu, Haustoru, Idolima, Pankrtima, Patroli, Prljavom kazalištu, Šarlo Akrobati te drugim "neglazbenim", ali nezaobilaznim pojmovima tog vremena - o "Poletu", Tomu Gotovcu, Novom kvadratu, Kugla glumištu i okupljalištu mladih na potezu Kavkaz-Zvečka-Blato.
"Sretno dijete" prva je monografija o vremenu koje je obilježilo Zagreb i jugoslavensku urbanu sredinu, rekao je Seid Serdarević, urednik nakladne kuće "Fraktura", izdavača knjige.
Mirkovićev rock-dokumentarac, sniman u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu, Utrechtu, Komiži, na Balatonu i u New Yorku, pogledalo je u prvih deset dana osam tisuća gledatelja u hrvatskim kinima, a film igra i dalje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati