Producent "Survivora" organizira internetski lov na blago

Producent "Survivora" organizira internetski lov na blago

MARK BURNETT, američki televizijski producent čiji je opus hrvatska publika imala prilike upoznati kroz reality showove kao što su "Survivor", "Otok izazova" i "Pripravnik", priprema sličan projekt koji će publici biti dostupan preko američkog Internet-providera AOL.

Igra zvana "Gold Rush" (Potjera za zlatom) će sudionicima omogućiti da širom SAD traže blago pomoću tragova skrivenih na AOL-ovim web-stranicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Burnett je izjavio kako Web predstavlja "novi medij", odnosno kako će uskoro predstavljati alternativu televiziji kao glavni izvor zabave.

Očekuje veliku gledanost među mlađom populacijom, koja, po njegovim riječima, "traži sve više video-sadržaja na Internetu".

Ugovor o produciranju igre je potpisan u ponedjeljak, a već su se pojavile špekulacije kako bi zbog njega Burnett mogao imati neke probleme sa Stevenom Spielbergom, koji je sličan projekt razvijao za Yahoo.

Burnett je u prošlosti bio sudionikom sudskih sporova vezanih uz autorstvo različitih reality showova.

D.A.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara