AUTOMOBILI nisu nikad bili sigurniji, barem kad je u pitanju zaštita putnika. Kad je u pitanju zaštita pješaka situacija je potpuno suprotna. Ukoliko na pješaka naleti najveća Škoda ili Audijev roadster, šanse za preživljavanje su minimalne.
Najnovija istraživanja Euro NCAP institucije pokazuju da Suzuki Grand Vitara više nije jedino vozilo, koje se može "pohvaliti" visokom ubojitošću.
U odabrano društvo odnedavno su stigli još Škoda Superb i Audi TT.
Ovi modeli ne da su ubojiti, već nisu uspjeli osvojiti niti jednu zvjezdicu u segmentu zaštite pješaka.
S druge strane zaštita putnika je na visokoj razini, što potvrđuju četiri osvojene zvjezdice. Nešto bolje su prošli BMW X5 i Opel Meriva, koji su nekako uspjeli dobiti jednu zvjezdicu u segmentu zaštite pješaka što je također razočaravajuće.
Naravno zaštita putnika je više nego solidna, oba kandidata bez većih problema su osvojila četiri zvjezdice. Posebnu pohvala ide BMW-ovom SUV, koji je u slučaju bočnog udaru ostvario 100-postotni učinak.
Da nije sve tako crno potvrđuje roadster MGTF, koji uz novo ime donosi i bolju zaštitu. Model je osvojio čak tri zvjezdice, što je natprosječan rezultat.
Testovi su pokazali da sedam godina stara koncepcija konstrukcije i dalje pruža dobru zaštitu putnika.
Sudeći po posljednjim testovima slobodno možemo zaključiti da zaštita pješaka proizvođačima na posljednjem mjestu. Prioritet i dalje ostaje zaštita putnika, dok pješacima jedino preostaje da što opreznije prelaze cestu.
Audi TT
Škoda Superb
BMW
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati