Talijanska modna kuća šokira kolekcijom "Mafiawear"

JEDNA je sjevernotalijanska modna kuća šokirala Italiju svojom novom kolekcijom za mlade koja je na tržištu lansirana pod imenom "Mafiawear" .

Ideja potiče od Paola Rubina, vlasnika modnog poduzeća "Mamaindustry" iz Veneta. Pod markom "Mafiawear" 36-godišnji Rubin će od siječnja nuditi majice, jakne i hlače.

Logotip marke su anđeoska krila koja se pretvaraju u vražji rep. "Logo simbolizira ljudsku prirodu u kojoj kohabitiraju i dobro i zlo", kaže filozofski Rubin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svjesno smo odabrali naziv Mafeawar jer smo znali da će pobuditi pažnju. Osim toga, izraz mafija izražava i želju za moći običnih ljudi. Naša kolekcija prenosi dio te aure moćnika", drži Rubin.

Novu kolekciju prodavat će i na Siciliji, tradicionalnom sjedištu mafije. "Računamo s kritikama, ali marketinške su nam analize predvidjele uspjeh.

Naravno da nikog ne želimo uvrijediti, pogotovo ne obitelji žrtava mafije. Ali mafija je globalni fenomen koji se ne može ignorirati", objašnjava Rubin.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara