Alfa Romeo Crosswagon
USPJEH vozila kao što su Audi Allroad i Volvo XC 70 natjerao je talijansku auto-industriju na odgovor. Alfa Romeo ga ima i pri tome puca iz svog najjačeg oružja.
Kako trenutno nema u ponudi karavan visoke klase, Alfa je koncepciju spustila kat niže i odlučila ponuditi terensku izvedenicu svog najpopularnijeg modela. Naravno riječ je o modelu 156 odnosno njenoj karavanskoj izvedenici.
Da ne bi bilo zabune model je dobio odgovarajuće ime i prekršten je u 156 Crosswagon. Terenska 156-ica donosi još jednu novost, a to je povratak 4x4 pogona u ponudu. U ovom slučaju se snaga na sve kotače prenosi putem Torsen C sustava s tri diferencijala, koji pruža vozilu odlične vozne osobine, bilo da je riječ o makadamu ili asfaltnoj podlozi.
Alfa je još jednom dala prednost dizelskom agregatu, što je s obzirom na koncepciju vozila sasvim opravdamo. 1.9-litreni agregat Multijet generacije razvija 110/150 kW/KS maksimalne snage uz okretni moment od 305 Nm.
Za bolja dinamička svojstva se brinu ojačane kočnice serijski opremljene ABS sustavom s elektronskom raspodjelom kočenja. Traction control sustav isporučivati će se bez doplate, baš kao i potpuna elektrifikacija.
U odnosu na cestovnu izvedbu, terensku Alfu karakterizira šest centimetara veća odignutost od podloge. Brojni karoserijski dodaci u vidu kromiranih nosača na krovu i pragova potenciraju robusnost vozila i otkrivaju pravu namjenu. Tu su i All Season pneumatici mjera 225/55 R17 te naplatci od lakog lijeva dizajnerski bliži klasičnim automobilima.
Interijer je usuglašen s spomenutim promjenama. Materijali su otporniji na habanje i prljavštinu, a tepisi su napravljeni iz posebne tkanine. Mjesta se čak našlo i za kompas, koji ima više dekorativnu ulogu s obzirom na ugrađenu satelitsku navigaciju.
Cijena prve 4x4 Alfe nakon niza godina je nepoznata, a prodaja počinje u rujnu ove godine.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati