BMW serije 1 u režiji AC Schnitzera

Piše:
ponedjeljak, 11.10.2004. 14:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

BMW serije 1 u režiji AC Schnitzera

POZNATI tuner iz Aachena je nedavno svoj program obogatio najmanjim i ujedno najnovijim proizvodom BMW-a. Serija 1 u režiji Schnitzera nosi ime ACS1 i staje uz bok mnogobrojnim bolidima u ponudi.

I dok se prašina oko ulaska još jednog premium predstavnika u kompaktnu klasu nije stišala, na službenim stranicama tvrtke je osvanula vijest da je sada i serija 1 dostupna u tuniranoj izvedbi. AC Schnitzer je prvi prepoznao najmanji BMW kao savršenu bazu i odmah pokazao koliki su njegovi potencijali.

Svaki iole ozbiljniji tuning podrazumijeva preinake na motoru, pa makar one bile i minimalne. Kako je u ovom slučaju riječ prvenstveno o dizelskim agregatima (1.8d i 2.0d), u tvrtki ubrzano rade na razvoju kit-a za povećanje snage. Očekuje se da bi kod snažnije izvedbe povećanje snage trebalo iznositi do 30 KS, što znači da će u konačnici 120d razvijati oko 200 KS. To nisu ekstremne vrijednosti, ali su zato dovoljno značajne da utječu na performanse i pritom tek minimalno povećaju prosječnu potrošnju goriva.

Od onoga što je do sada stiglo u ponudu, tuner posebno preporuča modifikacije na ispušnom sustavu putem ugradnje novog stražnjeg lonca s optimiziranim protokom ispušnih plinova. Što se pak tiče mehanike, u AC Shnitzeru su uvidjeli da se može poraditi na mjenjačkoj kutiji, pa sada izmjena stupnjeva prijenosa traje osjetno kraće. U ponudi ova stavka nosi oznaku Short Shift.

Promjene vizualne prirode bazirane su na uljepšavanju vanjštine ugradnjom novih aluminijskih naplataka. U ponudi su tri alu-naplatka (Type II, III i IV) u veličinama od 17 do čak 19 inča. Promjena naplatka za sobom donosi daljnja ulaganja u vidu novih pneumatika. Primjera radi, odaberete li 19-inčne naplatke morat ćete još kupiti gume mjera 235/35 R19. Preporuka su sportske serije iz ponude Continentala i Michelina.

Kako bi se automobil što bolje nosio s većim mogućnostima motora tvrtka predviđa ugradnju sportskog ovjesa. Izmjenom amortizera i opruga automobil se spušta za 30 mm, čime se snižava težište i poboljšava stabilnost vozila.

Kad je riječ o proizvodu renomiranog proizvođača kao što je BMW serije 1, posebnu pažnju treba posvetiti dizajnerskim modifikacijama, koje moraju biti uočljive, a istovremeno ne smiju narušavati specifičnost osnovnih linija. ACS1 je tako zadržao prepoznatljivost osnovnog modela, a sve karoserijske izmjene su korištene u cilju podizanja agresivnosti i dakako atraktivnosti. Prednji odbojnik je potpuno novi i glavna je novost na prednjem kraju. Na boku su uočljive nove maske pragova, dok straga dominira krovni spojler i nešto izraženiji odbojnik.

Uređenje interijera je ostalo gotovo isto. Standardne promjene obuhvaćaju karbonske umetke i alu dekoraciju. I za kraj, AC Schnitzer nudi ekskluzivnu liniju tepiha od velura s ušivenim logom marke.

Miljenko Nikolić

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije