Callaway C16 - prava Corvette bez krova

Piše:
ponedjeljak, 26.3.2007. 15:40
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Callaway C16 - prava Corvette bez krova

UVIJEK  nas posebno vesele ručno izrađeni automobili. Jedan od njih je i Callaway C16 Convertible, posljednji uradak američkog proizvođača Callaway Cars.

C16 Convertible je najlakše opisati kao Corvette Z06 kabrio. To i ne čudi, s obzirom da dijele platformu, a i performanse su usporedive. Ubrzanje do 96 km/h za svega 3,5 s i maksimalna brzina od preko 320 km/h jamče puno više od vjetra u kosi.

Zasluga je to dakako vlastitog V8 kompresorskog motora obujma 6 litara i snage od nemalih 560 KS. Za nezasitne tu je i Performance package sa punih 660 KS. Streetracerima će svakako biti zanimljiv podatak od 11,2 s na drag raceu.

Zanimljiv je i izbor mjenjača: dva ručna 6-brzinska (jedan u Performance packageu s kraćim omjerima) te 6-brzinski paddle shift s komandama na upravljaču.

Kokpit je nešto izmijenjen u odnosu na coupe te se sada diči Alcantara kožom, Recaro sjedalima i pokojim dodatnim logom na armaturi.

Proizvođač jamči odličnu upravljivost i držanje ceste zahvaljujući brojnim doradama na ovjesu. Aluminijski amortizeri omogućuju deset različitih postavki, a sve ih je moguće i podesiti iz kabine što će zaljubljenici u jurnjavu zasigurno znati cijeniti.

Za sigurno zaustavljanje brine se Stoptech kočioni sistem razvijen ekskluzivno za Callaway. Šest kočionih klipova sprijeda i četiti straga te disk promjera 355 mm uistinu ulijevaju povjerenje.

Callaway koristi jedne od najlakših naplataka trenutno dobavljivih: magnezijski 19 palčani sprijeda te broj veći naplaci straga. Sve to nadopunjuju odlične Yokohama AdvanSport gume dimenzija 285/30 ZR19 sprijeda te 325/25 ZR20 straga.

"C16 je automobil za kupce koji žele vrhunski kabriolet za svakodnevnu upotrebu i ovo je jedino mjesto gdje ga mogu dobiti" tvrdi Reeves Callaway osnivač kompanije.

Iako bi ovoj izjavi i Ferrari i Lamborghini imali štogod za dodati činjenica je da je C16 kabriolet zapravo povoljan automobil. 128.765 USD ni u Americi nije malo, ali ipak daleko manje od europske konkurencije.

B.I.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU