Chevroletov monovolumen stigao u Hrvatsku

ATRAKTIVNI Chevroletov monovolumen sa sedam sjedala u prodaji stiže potkraj mjeseca po početnoj cijeni od 120.500 kuna za benzinski i 146.000 kn za dizelski model.

Inspiriran crossover koncepcijom, ali i specifičnom američkom recepturom koja ne priznaje isključivo konvencionalne nazore Orlando stiže kao osvježenje ne samo u Chevroletovoj ponudi, već i šire. Naglašen obiteljski aspekt vozila donosi komfor sedmerosjeda uz prilagodljivu unutrašnjost i obilje prostora za prtljagu.

Kad smo kod unutrašnjosti spomenimo i tzv. dvostruki kokpit s plavim osvjetljenjem, a navodno inspiriran Corvettom. U svakom slučaju, interijer nudi prepoznatljiv raspored komandi, ergonomski dizajn, kao i brojne praktične detalje. "Kazališni" raspored sjedala uključuje povišeni drugi i treći red, uz mogućnost nezavisnog podešavanja svakog od sjedala. Kapacitet prtljažnika ovisno o tome koliko je sjedala iz tri reda u funkciji varira od 89 do 852 l, mjereno do linije prozora. Spomenimo još i jednu inovaciju, a to je prostor za pohranu skriven iza prednje maske audiosustava čime je na dohvat vozačeve i suvozačeve ruke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponuda uključuje tri motora, jedan benzinski i dva dizelaša. Benzinski 1,8 sa 141 KS pri 6.200 o/min i 176 Nm pri 3.800 o/min osigurava maksimalac na 185 km/h, te prosječnu potrošnju od 7,3 l/100 km. Snažniji 2,0 dizelaš razvija 163 KS i 360 Nm, dok tržišno zanimljivija slabija izvedba nudi 130 KS. Oba motora troše prosječno 6 l/100 km.

Orlando se temelji na mehanici popularnog modela Cruze, što u prijevodu znači da je ovjes McPherson tipa sa hidrauličkim amortizerima sprijeda, a straga polukruta torzijska osovina.

>> Baza automobila: Chevrolet Orlando

Kupci mogu birati između tri paketa opreme: LS, LT i LTZ. Ulazni paket uključuje potpunu sigurnosnu opremu (ABS/ESP, 6 x zr. jastuk), kao i  klima uređaj, CD-radio MP3 i elektrifikaciju. Srednje rangiran paket opreme LT dolazi s dodatnim značajkama kao što su senzori za parkiranje i kontrole audiosustava na upravljaču, dok se veći 17-inčni aluminijski naplatci, tempomat i sl. nude s najjačim paketom opreme LTZ.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara