Citroen sponzor "Noći gutača reklama"
CITROËN Hrvatska je treću godinu zaredom glavni partner i sponzor medijskog događaja "Noć gutača reklama", koja će se održati u K.D. Vatroslav Lisinski u subotu, 27. rujna 2003. godine.
Tvrtka Citroën i marketinška agencija Unex Euro RSCG organizirali su prvi puta u Hrvatskoj "Noć gutača reklama" 2001. godine.
Biti originalan i maštovit, informirati ljude i istovremeno ih potaknuti na razmišljanje, to su načela koje je André Citroën oduvijek primjenjivao u svojim aktivnostima. Od osvijetljenog Eiffelovog Tornja do reklamnog spota sa Claudijom Schiffer koja spokojno izlazi iz automobila nakon crash testa modela Xsara, reklame Citroëna oduvijek su znale iznenaditi, unosile novosti, uzbuđivale i zavodile.
Upravo u tom ozračju, tvrtka Citroën Hrvatska odlučila je dodatno uveličati svečanost "Noć gutača reklama 2003", te doprinijeti njenoj originalnosti nudeći dobitniku velikog nagradnog natječaja godinu dana na korištenje Citroën C3 Pluriel - jedinstveni automobil sa raznovrsnim konfiguracijama.
Dobitnik "Noći gutača reklama i Citroena" godinu dana uživat će u Citroën Plurielu 1.4i koji u bogatoj serijskoj opremi posjeduje četiri zračna jastuka, servo upravljač, svjetla za maglu, putno računalo, električne retrovizore, daljinsko centralno zaključavanje, električne prednje i stražnje prozore i dr.
C3 Pluriel prva je limuzina na svijetu koja je osvojila prestižnu nagradu za kabriolet na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi. Istovremeno, C3 Pluriel je najsigurnije vozilo u svojoj kategoriji, sa osvojene četiri zvjezdice na EuroNCAP testu, te među svim automobilima sa otvorenim krovom ikad testiranim na EuroNCAP testu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati