Ford Figo: Novo ime za novi početak
Tekst: M.N.
Foto. Ford
FORD je u New Delhiju u prisustvu čelnih ljudi tvrtke svečano predstavio novi model Figo kojim će nastojati u budućem razdoblju osvojiti rastuće indijsko tržište, ali i opravdati ogromna ulaganja u tamošnje proizvodne kapacitete.
U Fordu su itekako svjesni važnosti indijskog tržišta automobila, a Figo je tek prvi opipljivi dokaza nastojanja ove velike kompanije da uhvati što je moguće veći dio tržišnog kolača.
Novi kompaktni model proizvodit će se u Indiji, u Fordovim pogonima nedaleko Chennaia u čiju je obnovu do sada uloženo čak pola milijarde USD: Time je udvostručen kapacitet proizvodnje na 200.000 vozila godišnje, ali i istovremeno optimiziran postupak proizvodnje.
Figo dolazi kao glavni Fordov adut u konkurenciji malih automobila, inače sa 70-postotnim udjelom najpopularnijem segmentu na indijskom tržištu. Prve projekcije govore kako bi indijsko tržište s prošlogodišnja 1,22 milijuna trebalo do 2016. godine na rasti na čak 3.0 milijuna vozila. Samo u razdoblju travanj-kolovoz prodaja je porasla za čak 13%.
Stvoren na osnovi Fieste, novi model se prema riječima odgovornih oslanja na talijanski dizajn, u prilog čemu ide i njegovo ima. Naime, pojam figo u talijanskom jeziku označava nešto „cool“.
Više detalja o automobilu uključujući tehničke podatke, opremu i cijene bit će poznato početkom iduće godine za kada je planiran start proizvodnje.
I na kraju recimo kako je Ford India osnovan 1995. godine, a trenutno u gami ima dva modela, Ikon (Fiesta sedan) i Endeavour.
Od travnja do kolovoza Ford India je prodao 10.768 automobila, dok je istovremeno najjači indijski brand, Maruti Suzuki na tržište plasirao 334.897 vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati