Kalos osvojio još jednu nagradu za dizajn
GM DAEWOO Kalos, koji se u Hrvatskoj prodaje pod značkom Chevroleta je drugu godinu zaredom osvojio prvo mjesto u kategoriji kompaktnog automobila na ovogodišnjoj anketi o dizajnu.
Korea Design Power Index (KDPI) je osnovan prije pet godina od strane udruge korejskih menadžera (KMA- Korean Management Association). KMA svoje istraživanje bazira na razgovorima i internet anketama u koje je uključeno 20.000 kupaca iz šest najvećih korejskih gradova, uključujući i Seoul.
Kalos su dizajnirali eksperti torinskog Italdesigna. Njihov osnivač i predsjednik, Giorgetto Giugiaro, projekt Kalos komentira ovim riječima: “Kalos ima jednostavne ali snažne linije i zahvaljujući kratkim prevjesima ima izuzetno harmonične proporcije. Ima upravo “ono nešto”. Među dizajnerskim rješenjima, ističe se treći bočni prozor, koji automobil čini prozračnijim, svjetlijim i duljim."
Kalos je najprodavaniji model GM Daewooa u Europi. Na njega otpada 41 posto prodaje u prvih šest mjeseci ove godine. Erhard L. Spranger, direktor GM Daewooa u Europi kaže: “Kalos utjelovljuje sve ono što naš brend predstavlja. Nije samo atraktivan auto, već je i dobro opremljen, te nudi izvanredan odnos uloženog i dobivenog.”
Prema mišljenju Chang-Yoon Parka, voditelja istraživačkog tima u KMA, Kalos je usprkos mnoštvu lansiranih noviteta još jednom dobio priznanje za atraktivan dizajn i praktičnost, prije svega zbog individualnosti, modernog dizajna i inovativnosti.
Chevrolet Kalos je u Hrvatskoj dostupan u dvije karoserijske izvedbe, hatchback (5 vrata) i sedan (4 vrata). Ponudu čine tri benzinska motora (1.2/72 KS, 1.4 /83 KS, 1.4 16V/94 KS), a cijene se kreću, ovisno o inačici, od 8.300 do 11.650 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati