Maserati sprema novu limuzinu
MASERATI će u skoroj budućnosti tržištu predstaviti nasljednika Quattroportea te još barem jedan novi model, a cilj je podići prodaju na oko 20.000 jedinica godišnje.
Prvi bi na tržište trebao stići novi Quattroporte, vjerojatno već na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Trenutno se kraju privodi razvoj , i to pod kodnim imenom M156, a očekuje se kako će konačni proizvod biti pomaknut još prema gore, tj. upmarket.
Razlog tome je oslobađanje prostora za novu, manju limuzinu (kodnog imena M157), koja će na tržištu konkurirati Jaguarovom XF-u, BMW-ovoj seriji 5 i sl. Ova bi dva modela trebala biti temeljena na različitim platformama, a i proizvodit će se u različitim tvornicama. Quattroporte u Modeni, a nova limuzina u Torinu.
Podvozje koje će dobiti Quattroporte za sada ostaje malom tajnom, a vjerojatnim se izborom čini ono novog Chryslera 300C, dakako uz brojne modifikacije. Isto će poslužiti i kao osnova za Lancijinu Themu, kao i za sljedeći Alfin top model. U svakom slučaju možemo očekivati znakovitiju izmjenu, odnosno osvježenje dizajna kojim će rukovoditi Fiatov Centro Stile. Ipak, to neće predstavljati značajniji odmak od Pininfarine, koji ostaje raditi na ostalim modelima, jer je šef Centra Lorenzo Ramaciotti nekadašnji zaposlenik te dizajnerske kuće.
Današnja V8 ponuda motora će biti prenijeta u novi model, no uz određena unaprjeđenja, posebice po pitanju performansi i potrošnje. Ulazni će model pokretati 4.2 V8 snage oko 400 KS, a S i GT S izvedbe 4,7 V8 snage do 450 KS. S ovim bi motorima trebao biti uparen posljednji ZF-ov 8-stupanjski automatski mjenjač sa stop-start sustavom.
Manji V6 benzinski i dizelski motori su namijenjeni manjem modelu, kojega na tržištu možemo očekivati tijekom iduće godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati