Novi Rover 75 V8
NOVI Rover 75, čija premijera je održana na ovogodišnjem autosalonu u Ženevi, plijeni pažnju atraktivnim izgledom i poznatim engleskim luksuzom. Priča za sebe je V8 izvedba kojom Rover stvara novu britansku ikonu.
Top izvedba Rovera 75 isporučivat će se u paketima opreme Connoisseur SE i Contemporary SE, a cijena na britanskom tržištu starta s 31.995 GBP. Model dostojan obilježavanja stoljeća postojanja imena Rover donosi osvježenje u luksuzni segment povratkom engleske tradicije u centar automobilskog zbivanja.
"Rover V8 pruža idealnu kombinacija atraktivnog dizajna, snage i prestiža što su tradicionalne vrijednosti naše marke. Model je u potpunosti adekvatan da odvede Rover u drugo stoljeće postojanja", riječi su šefa MG Rover grupe, gospodina Kevina Howea, kojima je predstavljen novi model.
Najnoviji Roverov automobil je tipična krstarica, što u prijevodu znači da je riječ o klasičnoj luksuznoj limuzini komforne unutrašnjosti koju pokreće V8 motor. Kako je riječ o modelu s britanskim rodovnikom, svemu tome treba pridodati veliku dozu karizme ostvarenu originalnim dizajnerskim rješenjima, kako izvana, tako i u pogledu uređenja interijera.
4.6-litreni V8 pokreće stražnje kotače, a karakterizira ga 260 KS maksimalne snage i 410 Nm okretnog momenta. Ovaj motor je iznimno popularan u SAD-u, gdje se ugrađuje u Ford Mustang. U skladu s namjenom, model se isporučuje serijski u kombinaciji s 4-stupanjskim automatskim mjenjačem, također proizvedenim u Americi. Zbog što lagodnijeg korištenja tempomat je dio serijske opreme, baš kao i kontrola trakcije, koja je ugrađena zbog što kvalitetnijeg korištenja impresivnog okretnog momenta neovisno o vremenskim uvjetima.
Performanse su na tragu konkurencije. Limuzinska izvedba do 100 km/h ubrzava za 7.2 sekunde, dok je karavan 0.2 sekunde sporiji. Maksimalna brzina je više nego prihvatljivih 243 km/h (karavan 237 km/h). Naravno, V8 motor nije štedljiv, potrošnja goriva se u mixu kreće oko 13.4 l/100 km.
Apsolutno sve je podređeno udobnosti putnika u vožnji. Razvijen je ispušni sustav koji bukom ne zamara u vožnji, čak ni pri višim okretajima motora, dok je elektronski menadžment motora podešen za uglađen rad. U prijevodu to znači da automobil, iako postavljen na sportsku šasiju modela MG ZT, nije namijenjen sportskoj vožnji, već udobnom krstarenju britanskim auto-cestama.
Da, automobil koristi mehaniku MG-evog sportskog modela (ZT 260 V8), koja je prerađena u skladu s namjenom da preveze putnike do odredišta na što komforniji, sigurniji i donekle brži način.
Moderna konstrukcija podvozja u kombinaciji MacPherson sprijeda i multi-link straga je obogaćena zvučnim imenima, kao što su Eibach (opruge) i Bilstein (amortizeri). Za sigurno zaustavljanje brine se AP-Racing kočnički sustav, koji čine diskovi promjera 325 mm sprijeda i 332 mm straga. Kontakt s podlogom je ostvaren putem pneumatika mjera 215/50 R17, a kao opcija se nudi i sportska varijanta s Contisport gumama mjera 225/45 R18.
Rover 75 V8 je britanski odgovor na luksuzne modele njemačkih proizvođača automobila, koji su već godinama neprikosnoveni vladari segmenta.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati