Novi Rover 75 V8

Piše:
srijeda, 26.5.2004. 10:36
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Novi Rover 75 V8

NOVI Rover 75, čija premijera je održana na ovogodišnjem autosalonu u Ženevi, plijeni pažnju atraktivnim izgledom i poznatim engleskim luksuzom. Priča za sebe je V8 izvedba kojom Rover stvara novu britansku ikonu.

Top izvedba Rovera 75 isporučivat će se u paketima opreme Connoisseur SE i Contemporary SE, a cijena na britanskom tržištu starta s 31.995 GBP. Model dostojan obilježavanja stoljeća postojanja imena Rover donosi osvježenje u luksuzni segment povratkom engleske tradicije u centar automobilskog zbivanja.

"Rover V8 pruža idealnu kombinacija atraktivnog dizajna, snage i prestiža što su tradicionalne vrijednosti naše marke. Model je u potpunosti adekvatan da odvede Rover u drugo stoljeće postojanja", riječi su šefa MG Rover grupe, gospodina Kevina Howea, kojima je predstavljen novi model.

Najnoviji Roverov automobil je tipična krstarica, što u prijevodu znači da je riječ o klasičnoj luksuznoj limuzini komforne unutrašnjosti koju pokreće V8 motor. Kako je riječ o modelu s britanskim rodovnikom, svemu tome treba pridodati veliku dozu karizme ostvarenu originalnim dizajnerskim rješenjima, kako izvana, tako i u pogledu uređenja interijera.

4.6-litreni V8 pokreće stražnje kotače, a karakterizira ga 260 KS maksimalne snage i 410 Nm okretnog momenta. Ovaj motor je iznimno popularan u SAD-u, gdje se ugrađuje u Ford Mustang. U skladu s namjenom, model se isporučuje serijski u kombinaciji s 4-stupanjskim automatskim mjenjačem, također proizvedenim u Americi. Zbog što lagodnijeg korištenja tempomat je dio serijske opreme, baš kao i kontrola trakcije, koja je ugrađena zbog što kvalitetnijeg korištenja impresivnog okretnog momenta neovisno o vremenskim uvjetima.

Performanse su na tragu konkurencije. Limuzinska izvedba do 100 km/h ubrzava za 7.2 sekunde, dok je karavan 0.2 sekunde sporiji. Maksimalna brzina je više nego prihvatljivih 243 km/h (karavan 237 km/h). Naravno, V8 motor nije štedljiv, potrošnja goriva se u mixu kreće oko 13.4 l/100 km. 



Apsolutno sve je podređeno udobnosti putnika u vožnji. Razvijen je ispušni sustav koji bukom ne zamara u vožnji, čak ni pri višim okretajima motora, dok je elektronski menadžment motora podešen za uglađen rad. U prijevodu to znači da automobil, iako postavljen na sportsku šasiju modela MG ZT, nije namijenjen sportskoj vožnji, već udobnom krstarenju britanskim auto-cestama.
Da, automobil koristi mehaniku MG-evog sportskog modela (ZT 260 V8), koja je prerađena u skladu s namjenom da preveze putnike do odredišta na što komforniji, sigurniji i donekle brži način.

Moderna konstrukcija podvozja u kombinaciji MacPherson sprijeda i multi-link straga je obogaćena zvučnim imenima, kao što su Eibach (opruge) i Bilstein (amortizeri). Za sigurno zaustavljanje brine se AP-Racing kočnički sustav, koji čine diskovi promjera 325 mm sprijeda i 332 mm straga. Kontakt s podlogom je ostvaren putem pneumatika mjera 215/50 R17, a kao opcija se nudi i sportska varijanta s Contisport gumama mjera 225/45 R18.

Rover 75 V8 je britanski odgovor na luksuzne modele njemačkih proizvođača automobila, koji su već godinama neprikosnoveni vladari segmenta.

Miljenko Nikolić

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU