Peugeot 308 RC Z: Audi TT na francuski način

Piše:
srijeda, 8.8.2007. 07:48
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Peugeot 308 RC Z: Audi TT na francuski način

PEUGEOT će na frankfurtskom sajmu automobila predstaviti studiju sportskog automobila. 308 RC Z predstavlja francuski odgovor na Audi TT i ostatak njemačkog društva, a u serijskom izdanju mogao bi zaživjeti u rekordnom roku, možda već do sljedeće sezone.

Paralelno s kompaktnim novitetom, modelom 308 u izvedbi s tri i pet vrata, Peugeot će premijerno prikazani njegovu, najblaže rečeno, atraktivniju izvedbu, model 308 RC Z. Studija budućeg modela dizajnerski se oslanja na prije spomenuti TT kojemu odgovara i u pogledu dimenzija (duljina/širina/visina: 4.267/1840/1340 mm), ali i nastavlja tradiciju Peugeotovih sportskih studija s prijašnjih salona. No, za razliku od njih, ova ima itekako velike šanse da zaživi.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Zahvaljujući korištenju nekonvencionalnih materijala poput aluminija (ovjes), kompozita plastike ojačane ugljičnim vlaknima (karoserija) i polikarbonata (stražnje staklo), masa vozila svedena je na najmanju mjeru. Konkretno, radi se o 1.200 kg što spareno sa ojačanim 1.6 THP motorom iz modela 207 RC obećaje puno užitka za upravljačem.

Snaga je sa 128 kW/175 KS porasla na 160 kW/218 KS, a motor raspolaže i sa 300 Nm okretnog momenta. Sve u svemu, RC Z ubrza do 100 km/h za okruglih sedam sekundi i postiže maksimalnih 235 km/h. Mjenjač je ručni sa šest stupnjeva prijenosa, a prosječna potrošnja tek 6,7 l/100 km.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

ZA sigurno zaustavljanje Peugeotovog 2+2 coupea brinu se diskovi promjera 360 mm u kombinaciji s četiri-klipnim čeljustima. Kako je automobil razvijen na osnovi 308-ice, u pogledu sigurnosti RC Z je doslovno rečeno preslika. Osim odgovarajuće postavljenih zona deformacija, tu je i dobro poznata oprema u vidu sustava upozorenja o nenamjernom prelasku horizontalne signalizacije, bi-xenon upravljiva svjetla, kao i RT4 telematika.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Ne ulazeći dalje u estetske karakteristike Peugeotovog ljepotana reći ćemo još kako je vozilo postavljeno na 19-inčne naplatke s pneumaticima mjera 245/40. Sve ostale informacije bit će poznate u Frankfurtu gdje će ovaj Peugeot zasigurno izazvati veliki interes.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU