NAKON udruženja zastupstva Renaulta i Nissana na razini Hrvatske, te odličnog predstavljanja japanskog proizvođača na auto-salonu u Zagrebu, Nissan se počeo zamjetno penjati na prodajnoj ljestvici.
Tijekom lipnja je Nissanov udio na hrvatskom tržištu osobnih i lakih dostavnih vozila iznosio 1.24%, što predstavlja porast od 300% u odnosu na isti mjesec prošle godine. Nissan je u prvih šest mjeseci prodao 403 vozila pri čemu je ostvario 1.03% udjela na hrvatskom tržištu.
Nissanova prodajna mreža u Hrvatskoj se povećala i sada se sastoji od 15 koncesionara kojima je pokrivena cijela Hrvatska od Dubrovnika preko Dalmacije i Istre do Zagreba i Slavonije.
M.N.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati