Toyota RAV4 2.0 Limited - Kvaliteta košta

Piše:
srijeda, 7.7.2004. 14:34
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Toyota RAV4 2.0 Limited  - Kvaliteta košta

BENZINAC snage 150 konja, vozna svojstva bolja nego kod dosta klasičnih automobila, Toyota kvaliteta i cijena koja kreće od 30.850 eura, osnovno je što se mora reći o modelu.

Kad se 1994. pojavila prva generacija modela RAV4, reakcije su bile oprečne. Međutim, do danas je ostalo zapisano da je ovaj automobil napravio ono što je dvadeset godina prije njega pošlo za rukom ikoni njemačke automobilističke industrije, VW Golfu, koji je stvorio novu klasu automobila.

Toyota RAV 4 bio je prvi SUV, sve ostalo samo su kopije, što se dobro vidi iz podatka da je upravo ovo japansko "vozilo za slobodno vrijeme" nositelj titule najprodavanijeg SUV-a u Europi.


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija

Nedavno je redizajniran izgled druge generacije, koja je svojim vizualnim rješenjima mahom pokupila kritike. Zanimljivo je da se ovaj automobil sviđa pripadnicima oba spola, tako da je blagi redizajn zaista bio takav. Promjene će primijetiti tek vlasnici starog modela.

Iako se čine neznatnima, one uključuju novi prednji branik s okruglim maglenkama i prozirna kućišta prednjih svjetala u koja su se preselili i pokazivači smjera. Sveukupan redizajn, dakle, nije bio opširan, no, mišljenja smo, kako RAV4 sada izgleda još dinamičnije i atraktivnije.


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija

Unutrašnjost svojim oblikom ne odaje da je riječ o SUV-u ili terencu. Sličan raspored elemenata poznat je iz ostalih Toyotinih modela, a smatramo kako je dobro da automobil iznutra više vuče na limuzinu nego terenca, jer će ionako većinu svog radnog vijeka provesti na asfaltu.

Sportski se dojam testiranog automobila prenio i u unutrašnjost, ponajviše zahvaljujući bijelim podlogama instrumenata, umecima od "lažnog" aluminija i sportski dizajniranom i u rukama odlično ležećem obruču upravljača, na kojem se sada nalaze komande audio sustava. 

Sjedala su udobna i pravilno profilirana, pa pružaju dovoljan oslonac i pri bržoj vožnji, kakva je na cesti i izvan nje moguća ovim automobilom. Prtljažnik je obujma 520 litara, a uklanjanjem stražnje djeljive klupe povećava se na 970 litara.

Još je jedna važna blagodat došla s promjenama unutrašnjosti, a to je automatski klima uređaj, koji se odsad može naručiti i u ovom modelu. On kod Limited opreme dolazi serijski, kao  uostalom i 16-inčni alu naplatci, prošireni blatobrani, kožni upravljač…

Luksuz i kvaliteta vladaju unutrašnjošću automobila, sve je na svojem mjestu, nema niti traga "cvrčcima" koji se pojavljuju kod nekih drugih proizvođača, sve funkcionira besprijekorno.


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija

Isto se može reći i za motor. Snažan i elastičan četverocilindraš RAV-u omogućuje vrlo dobre performanse, odlično zvuči te, zahvaljujući varijabilnom upravljanju ventilima, priklonjen je visokim okretajima. Ubrzanje s mjesta do 100 km/h postiže se za 10.6 sekundi, dok je maksimalna brzina dostatnih 185 km/h. Naravno da je dizel istovjetnog obujma sa 116 KS razumnije rješenje zbog okretnog momenta, štedljivosti (7,4 litre naspram najmanje 10,5 kod benzinca), ali ne treba uvijek slušati razum.

Kad 150 KS zapjeva pri više od 4000 okretaja, svakom tko iole voli automobile, postane  toplo oko srca. Zanimljivo je da okretni moment iznosi  192 Nm, a dostupan je od  4000 o/min, što je za ovakav motor sasvim solidna cifra. Mjenjač je izvrstan, ručica je optimalnih gabarita, a hod i preciznost su na razini kakvu neki gradski GTI automobili mogu samo sanjati.

Slično se može reći i za ovjes, koji omogućuje ležanje kakvo vozači ponekih obiteljskih limuzina mogu samo poželjeti, a sve upotpunjava stalan pogon na sve kotače, koji nudi odlično držanje ceste u svim vremenskih uvjetima, a na blažem terenu će vam pomoći da sasvim normalno prođete i vratite se na asfalt. 

Toyota RAV 4 pomalo se ljulja, no naglasak je na pomalo, što je kod automobila ovakve vrste sasvim normalno.

Uglavnom, automobil kakvog bi čovjek samo  mogao poželjeti, jedini je problem cijena od 30.850 eura.

Ostavljamo vama da zaključite radi li se o mnogo ili malo novca u odnosu na sve ono što Toyota RAV4 pruža, mi se nismo mogli odlučiti.


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija


Kliknite na fotografiju kako biste vidjeli istu većih dimenzija

Goran Vuzem

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU