Veliki povratak Audija A8

Piše: M.N.
subota, 11.6.2016. 08:20
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Veliki povratak Audija A8

 Foto: Audi

U VISOKOJ klasi još uvijek nema velikih previranja, a na vrhu se redovito izmjenjuje njemačka trojka. Audi ima cilj da to zaustavi i zadrži se na čelu prestižne povorke.
 
Iako zvuči nemoguće najveći Audi u ponudi bi u novom izdanju mogao zasjeniti najljuće rivale, BMW-a seriju 7 i Mercedesa S klase. No ipak, postoje razlozi koji u određenoj mjeri ohrabruju velika očekivanja. 
 
Iako nevjerojatno zvuči najava da će Audi A8 izgledati atraktivno donoseći osvježenje u klasu, postoji jedan dobar temelj za ovakvu tvrdnju. Ime mu je Audi Prologue, a radi se o Audijevom konceptu rasnog coupea za čiji dizajnerski izraz čak i najveći neprijatelji tvrtke iz Ingolstadta pognute glave mogu konstatirati da je najbolje što se desilo posljednjih godina u glavama Audijevih dizajnera. Kućni izraz dotjeran je do savršenstva, a pritom su zadržana sva prepoznatljiva obilježja marke. Imajte na umu da se radi o konceptu iz 2014. godine, a od tada se dosta toga zasigurno stiglo dodatno unaprijediti. 
 
 
Sudeći pak po zadnjim novitetima, a posebno po modelu A5, sasvim je izgledno kako će Audi ponuditi evoluciju dosadašnjih rješenja u sebi svojstvenom bezvremenskom izričaju. Isto je napravila i konkurencija uz izuzetak nenjemačkih limuzina iz Jaguara i posebno Maseratija. 
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 
Kad su u pitanju motori najčešće se spominje 6.0 W12 biturbo iz Bentayge koji će sa preko 600 KS i 900 Nm činiti sam vrh ponude limuzina u svijetu. S druge strane stoji dizelaš poznat iz SQ7, najjačeg dizelskog SUV-a na svijetu. 4.0 V8 TDI motor raspolaže sa 320 KW/435 KS i nevjerojatnih 900 Nm okretnog momenta dostupnog od 1.000 o/min. S8 izvedba je više no izgledna, a nepotvrđene informacije govore kako će Audi naknadno pustiti sa lanca i električnu zvijer kao svojevrsnog konkurenta Tesli Model S. 
 
 
A tu dolazimo do pravih stvari. Prva među bitnima svakako je nova MLB platforma koja definitivno osigurava redukciju mase vozila i pritom doprinosi performansama automobila. Dakako, iako načelno istih vanjskih gabarita, interijer će biti prostraniji, a u tehnološkom pogledu vanserijski. Tako je već sad potvrđeno da će virtualni kokpit posredno omogućavati autonomnu vožnju. Otvoreno je pitanje što je Audi još pripremio.  
 
Podsjetimo, aktualna treća generacija je lansirana 2010. godine kao tehnološki najnapredniji automobil u klasi, a danas, šest godina kasnije, jasno pokazuje zaostatak za konkurencijom. Povijest se nerijetko ponavlja, a u slučaju Audija to znači da će A8 stići početkom 2017. godine.  
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU