VW-ov niskobudžetni brend kreće 2017. u Kini
Kako ste već mogli čitati i na autoclick.hr, već neko vrijeme kruže glasine kako se Volkswagen priprema lansirati niskobudžetni brend u bliskoj budućnosti, a čini se kako je ovih dana stigla i službena potvrda da će se jeftini modeli novog brenda početi prodavati 2017. godine na kineskom tržištu.
###
Njemački je proizvođač skovao plan o niskobudžetnom brendu još otkako je početkom 90-ih godina prošlog stoljeća kupio Škodu, no s vremenom se strategija promijenila i Škoda je postala luksuzniji brend no što je to bio prije 20-ak godina. Španjolski je Seat također bio jedan od kandidata u VW grupi, no današnji Seati svojom se cijenom ne razlikuju znatno od VW-ovih modela.
Novi brend bit će usmjeren na kupce koji prvi put kupuju svoje vozilo, a pojavit će se u početku samo na kineskom tržištu. Brend još nije dobio svoje ime, no poznato je kako će njegovi modeli imati početnu cijenu manju od 7000 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati