Index Fit
Fitness

10 stvari koje trebaš znati prije prvog sata joge

M.J. / PONEDJELJAK, 19.01.2015 16:25 Najbolje je pojesti mali obrok, npr. bananu, najmanje 20 minuta prije sata joge • Na tečaju joge mogu se naći i puno iskusniji jogiji, pa ako se dogodi da ne razumiješ neku pozu ili ne želiš probati, slobodno se opusti u dječjoj pozi
  
Foto: Shutterstock
 
TRENING joge opustit će te i dati puno energije, dok će istovremeno razviti mišićnu snagu i fleksibilnost. Donosimo ti nekoliko savjeta koji će te dobro pripremiti za prvi sat joge, tako da možeš opušteno uživati u ovom odličnom treningu.

1. Ne idi na sat punog želuca
 
Pojedeš li obilan obrok prije treninga, sve ono izvijanje i mijenjanje poza pokrenut će probavu i uzrokovati smetnje. Najbolje je pojesti mali obrok, npr. bananu, najmanje 20 minuta prije sata joge.

2. Dođi ranije
 
Na prvi sat dođi barem 10 minuta ranije kako bi se ispunili svi potrebni formulari, kako bi se uspostavio kontakt s učiteljem joge te upoznao prostor za vježbu.

3. Ne zaboravi opremu
 
Za jogu ti je potrebna spužva, tj. podloga za vježbanje. Većina centara koji u ponudi imaju i jogu, omogućuju iznajmljivanje takvih podloga. Ako se dogodi da nemaš spužvu, možeš koristiti i ručnik ili deku.

4. Moguće je i pjevanje
 
Ovisno o vrsti joge i učitelju, moguće je da će se pjevati neki stihovi na sanskrtu. Možeš se priključiti, no ako ti je neugodno, jednostavno diši duboko i opusti se. Ne dopusti da te to omete.

5. Nema potrebe za čarapama ili rukavicama
 
Na tržištu su se pojavile ljepljive čarape i rukavice za joga početnike, no za tim zaista nema potrebe. Uz takvu opremu dobit ćeš osjećaj da stojiš čvrsto i sigurno na svojoj spužvi, no taj osjećaj dobije se i prirodno uz redovan trening.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
6. Opusti se
 
Nemoj grčiti prste i vilicu, opusti se i izbaci sav stres iz tijela. Jednom kad se opustiš, svaka poza će ti biti puno ugodnija i lakša.

7. Disanje je vrlo bitno
 
Obrati pozornost na način disanja. U početku će biti plitko, no na kraju treninga će to biti pravilno, duboko i opušteno disanje. 

8. Dječja poza uvijek je opcija
 
Na tečaju joge mogu se naći i puno iskusniji jogiji, pa ako se dogodi da ne razumiješ neku pozu ili ne želiš probati, slobodno se opusti u dječjoj pozi. Ova poza odlična je i za trenutke kad ostaneš bez daha tijekom treninga. 
 
Sjedni na potkoljenice, tako da ti pete dodiruju donji dio stražnjice, a torzo spusti unaprijed što više možeš. Ispruži ruke i istegni se unaprijed.

9. Vjeruj učitelju
 
Kretanje istom brzinom kao učitelj možda je teško, no vjeruj njegovom izboru poza i pokreta. Slobodno se izjasni i reci učitelju ako ti ne odgovara način na koji je održao sat.

10. Budi početnik
 
Za nekoliko mjeseci moći ćeš napraviti svaku pozu, no zasad se opusti i budi početnik. Najbolje je ne pretjerivati i ne očekivati previše u samom početku.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU