Index Fit
Fitness

2 u 1: Oblikuj leđa i bicepse ovom odličnom vježbom

M.J. / SRIJEDA, 28.05.2014 16:00 Dizanje utega prema prsima aktivira mišiće ramena i leđa, pa ćeš dobiti široka leđa i vizualno uži struk. Specifičan hvat u ovoj vježbi dodatno će opteretiti bicepse i tako osnažiti i oblikovati tvoje ruke.
  

Foto: Shutterstock

DOŠLO je toplo vrijeme, što znači da ćemo pokazivati više kože nego inače. Kako bi izgledali što bolje, moramo se ozbiljno posvetiti vježbanju i oblikovanju tijela. Savršen V-oblik postići ćeš vježbanjem leđa i ruku, a postoji li bolja vježba od one koja će to sve napraviti uz samo jedan uteg? Isprobaj veslanje u pretklonu s obrnutim hvatom!
 
Dizanje utega prema prsima aktivira mišiće ramena i leđa, pa ćeš dobiti široka leđa i vizualno uži struk. Specifičan hvat u ovoj vježbi dodatno će opteretiti bicepse i tako osnažiti i oblikovati tvoje ruke.
 
Pogledaj video s uputama trenera BJ Gaddoura i nauči pravilno izvesti vježbu:
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU