Index Fit
Fitness

Index fit trening: Postigni svoje ciljeve kružnim treningom!

M.DE. / ČETVRTAK, 21.05.2015 16:00 Jedan od najboljih načina da imamo dinamičan trening jest kružni princip vježbanja • Kombinacija zahtjevnih složenih vježbi i kardio vježbi imat će odličan učinak na učvršćivanje mišića
  

Foto: Shutterstock



REZULTATI koje postižemo vježbanjem dolaze tek onda kada se konstantno pridržavamo plana i programa koji je zadan. Ako trening i nije pretjerano zanimljiv, rekreativci će vrlo brzo i lako odustati, stoga je važno da trening rutina, osim što mora biti učinkovita, bude dinamična i zanimljiva, te svaki puta pred vježbača postavi određeni izazov.  

Jedan od najboljih načina da imamo upravo takav dinamičan trening jest kružni princip vježbanja koji možemo primijeniti na bilo koje vježbe i prilagoditi bilo kojem cilju. Takav tip treninga jedan je od najboljih za rekreativne vježbače koji žele istovremeno raditi na više ciljeva i izgraditi fit tijelo i bolju kondicijsku spremu. Kombinacija zahtjevnih složenih vježbi i kardio vježbi imat će odličan učinak na učvršćivanje mišića, ali i sagorijevanje masnih naslaga. Isprobajte jedan takav jednostavan trening koji smo vam pripremili:

Skupina A:

Zgibovi

Povlačenje na lat mašini

Veslanje u pretklonu

Horizontalno veslanje na sajli

Veslanje u pretklonu bučicama

Skupina B:

Bench press

Kosi bench press

Kosi potisak bučicama

Sklekovi

Razvlačenje za prsa

Skupina C:

Čučanj

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Mrtvo dizanje

Goblet čučanj

Nožni potisak na mašini

Iskorak bučicama

Prednji čučanj

Skupina D:

Rameni potisak bućicama

Military press

Lateralno podizanje bučicama

Stojeće povlačenje do brade

Kardio vježba:

Trčanje (na traci)

Bicikl ergometar

Veslački ergometar

Preskakanje vijače

Orbitrek

Za svaki trening odaberite po jednu vježbu iz svake skupine te ih radite u kružnom obliku, jednu za drugom. Vježbe možete raditi u vremenskim intervalima; 30 sekundi rada, 60 sekundi odmora između vježbi, ili serije po 10-15 ponavljanja s isto tolikom pauzom. Dakle, u svakom krugu napravite sve zadane vježbe, a između krugova izvodite aktivnu pauzu u kojoj radite jednu od navedenih kardio vježbi u trajanju od 3-5 minuta. Napravite ukupno 4-6 krugova, ovisno o tome u kakvoj ste formi.
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU