Index Fit
Fitness

Izgradi mišiće i povećaj snagu samo jednim pokretom!

M.J. / SRIJEDA, 05.03.2014 09:00 Ova vježba ojačat će tvoje mišiće iz potpuno novog smjera, ujedno testirajući pokretljivost tvojih kukova te ciljajući na tvoj, često zanemaren, gluteus.
  

Foto: Screenshot Video

 
U TERETANI se većina pokreta izvodi u naprijed - natrag ili gore - dolje kombinacijama (kao npr. čučanj i potisak na ravnoj klupi). No, život se događa u više od ta dva smjera, pa je dobro izgraditi snagu krećući se bočno te girjom izvoditi iskorak u stranu.
 
Trener David Jack za Men's Health je izjavio: "Ova vježba ojačat će tvoje mišiće iz potpuno novog smjera, ujedno testirajući pokretljivost tvojih kukova te ciljajući na tvoj, često zanemaren, gluteus.".
 
Počni s lakšom girjom, a zatim postupno dodaj težinu. Pogledaj video i isprobaj ovu odličnu vježbu! 
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU