Index Fit
Fitness

Kako se pravilno izvodi iskorak?

ALEKSANDAR MIKETA / PONEDJELJAK, 11.08.2014 09:00 Ova vježbica je vrlo jednostavna, ali se može zakomplicirati prema potrebi.
  

Foto: Shutterstock, Petar Fabijan

OBILNE kiše mnoge su natjerale na preskakanje potočića, lokvica, zidića, ne bi li ostali suhih nogu. Netko je uspio, ali mnogi nisu. Ljeto je još pred nama, a dok dođe jesen svi možemo biti spremni za izbjegavanja vodenih prepreka.

Ova vježbica je vrlo jednostavna, ali se može zakomplicirati prema potrebi. Iako tako ne izgleda, ovom vježbom pravilno aktiviramo CORE (koji je puno više od samog trbuha). Funkcija CORE-a je da stabilizira naš centar, dok se periferija giba. U ovom slučaju to su vaše noge. Aktivnost CORE-a se odvija automatski dok se gibamo. Ako je on funkcionalan, neće doći do problema lokomotornog sustava, ali ako nije, onda dolazi do kompenzatornoga gibanja pa samim time i do problema s našim aparatom za kretanje (čitaj lokomotorni sustav). Problemi se javljaju uglavnom u vidu raznih bolova (manjih ili većih), istegnuća, smanjene mobilnosti, napetosti…
 
Zadržite svaki položaj po 2 sekunde.
 
Ne žurite i težite kvaliteti izvedbe, a ne kvantiteti. Napravite 3 serije po 20 ponavljanja, svaki put mijenjajući nogu. Kada vam to postane lagano, pokušajte napraviti svakom nogom po 10 puta 3 serije. Kada i to postane lagano, dodajte si neko opterećenje u ruke: bučice, kettlebell, boce vode, ruksak s knjigama, vrećice s place… Ako vam je i to lagano, napravite si jedan intervalni trening ovog tipa. 30 sekundi rada i 30 sekundi odmora; 15 sekundi rada i 15 sekundi odmora; 30 sekundi rada i 15 sekundi odmora. Izaberite si rutinu i odradite 10 krugova. Uživajte.
 
1. Stanite u raskoračni stav širine kukova. Nožni prsti neka gledaju ravno naprijed. Podlaktice savijte tako da je palac usmjeren prema prsima. Leđa cijelo vrijeme držite ravno, a trbuh stisnite!
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 
2. Dok radite iskorak, zamislite da svaka noga stoji na dasci. Iskorak se mora odvijati po ravnoj crti, a noge u položaju iskoraka moraju imati prave kutove (kuk, koljeno, potkoljenica). Obavezno držati leđa ravno i aktivirati trbuh. Dok radite vježbu, promatrajte što se događa s vašim tijelom: koja strana je jača, mobilnija, stabilnija, sigurnija. Svi ti parametri zapravo su pokazatelj vaše funkcionalnosti.
 
 
Izvor: Fit-team
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU