Index Fit
Fitness

Najbolje vježbe za trbušne mišiće

M.J. / PONEDJELJAK, 05.05.2014 12:00 Naravno, za ravne trbušnjake potrebno je puno truda, ali ako se držiš nekoliko jednostavnih vježbi, brzo ćeš doći do željenih rezultata.
  

Foto: Shutterstock

LIJEPO oblikovan trbuh pri vrhu je fitness želja gotovo svih ljudi. Naravno, za ravne trbušnjake potrebno je puno truda, ali ako se držiš nekoliko jednostavnih vježbi, brzo ćeš doći do željenih rezultata.
 
Za početak, pripazi na prehranu i radi kardio treninge kako bi se maknule masne naslage na trbuhu (i ostatku tijela). U svoj uobičajeni trening nekoliko puta tjedno ubaci sljedeće vježbe, te ih radi kako je zadano:
 
Početnici: 2 x 10 ponavljanja ili 30 sekundi
Srednje iskusni vježbači: 3 x 10 ponavljanja ili 45 sekundi
Napredni vježbači: 3 x 15 ponavljanja ili 1 minutu
 

1. Trbušnjaci s podignutom nogom



2. Plank



3. Bicikl

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU