Index Fit
Zdrav život

Pogledajte kako napreduju naši čitatelji na programu "Smršavi do ljeta uz Index Fit"

D.P. / ČETVRTAK, 08.05.2014 14:58 Goran je već morao probušiti novu rupu na remenu • Monika se počela privikavati na prehranu punu povrća
  

Foto: Josipa Uzelac

PRIJE nešto više od tjedan dana, čitatelji koji su osvojili program "Smršavi do ljeta uz Index Fit" krenuli su na privikavanje na nov način života. Bilo je potrebno potpuno reorganizirati njihov način prehrane te osmisliti najbolji trening za najbolje rezultate, a u tome su nam pomogli nutricionistica Ida Rožman iz Naturhousea te trener Dario Božić iz WorldClassa.

Pročitajte kako napreduju te što o drugom tjednu programa kaže nutricionistica!

Goran Gradiček:

"Osjećam se odlično, jako zadovoljan sa svime, već sam na 112,9, a svakim danom gubim koji gram/kilogram. Zadovoljan i prehranom i vježbama, držim se uputa od Ide i Darija te vježbam i kod kuće aerobno danima kada nismo u teretani. Smanjio mi se unos hrane u organizam, ali i potreba za hranom! To se jednostavno dogodilo, malo pojedem i više nisam gladan, odgovara mi ovaj ritam sa 5-6 obroka dnevno svaka tri sata. Je li teško? Lagao bih kad bih rekao da nije, ali uspijevam. Ponekad je stvar samo u tomu da su oči gladne kad vide nešto nezdravo i fino, ali uspjevam se kontrolirati. Meni se rezultati vide, tj. ja ih vidim, jer radi se o 8 cm "manjka" u struku. Također, odjeća mi postaje sva prevelika, morao sam bušiti novu rupu na remenu, tako da mogu samo reći jedno veliko hvala što ste me izabrali i dali mi priliku i da sam jako zadovoljan!"

Barbara Malešić:

"Mogu reći da su treninzi vrlo intenzivni! Trener je odličan motivator, kad već "ispustim dušu", a moramo dalje vježbati, Dario mi kaže "samo zamisli kako ćeš do ljeta dobro izgledati!". To mi uvijek podigne raspoloženje te se veselim svakom dolasku u teretanu. Super mi je što sam dobila ovu priliku da mi netko stručan objašnjava vježbe koje sam pokušavala prije sama i krivo ih radila. Prehrana mi je zdravija, ali ukusna i puuuno bolje organizirana. Nije teško držati se novoga režima kad je volja tu i kad se misli dugoročno. Do sada sam izgubila 2-3 kilograma, i vidim promjene kad obučem hlače - remen sve više moram stezati."

Monika Franjić:

"Poprilično sam zadovoljna svime! Prehrana mi je potpuno promijenjena u usporedbi s onim što sam inače jela. Ne volim baš povrće, ali sam sada probala i tikvice, i brokulu, i cvjetaču. Ono što najviše od povrća volim, ne smijem jesti češće od jednom tjedno, a to su grašak, mrkva, mahune... Ipak preferiram voće, jela bih ga stalno, kao zamjenu za sve, ali smijem jesti samo dvije voćke dnevno. Malo mi je teško što ne mogu podnijeti jaja i sir, ali nutricionistica mi je prilagodila plan prehrane po onome što volim jesti.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Treninzi su mi jako naporni, ispustim dušu nakon 5 minuta bilo kakve aktivnosti i ne mogu baš napraviti sve što je planirano, odnosno ono što rade Goran i Barbara. Poslije vježbanja zna mi biti prilično loše i ponekad imam vrtoglavicu, ali valjda će to proći s vremenom.

Ono što sam postigla u ova dva tjedna kako sam promijenila prehranu i tjedan dana teretane mi baš budi nadu. Već imam 6 kg manje nego što sam imala na početku!"


Što kaže nutricionistica Ida Rožman:

Naši kandidati su nastavili s istim proizvodima (Barbara i Goran su dobili Drenanat ampule koje djeluju diuretički. Cilj nam je potaknuti izlučivanje viška tekućine budući da imaju više vode nego masnog tkiva, a Monika je dobila Fluicir ampule koje (kako smo već rekli) potiču cirkulaciju, imaju antioksidativno i diuretičko djelovanje, te pomažu kod snižavanja kolesterola i triglicerida u krvi. Nismo mijenjali proizvode jer su ih tek prošli tjedan počeli koristiti.

Svo troje kandidata je počelo i trenirati tako da će se cjelokupni proces gubitka kilograma, uz pravilnu prehranu i naše proizvode, još malo ubrzati. Zbog spomenutih treninga još više treba paziti na odabir (skupina) namirnica koje koriste. Kao što već većina vas zna, ali uvijek je dobro još koji puta ponoviti. Obrok nakon treninga je također jako bitan jer nam naši mišići trebaju hranu. Kako se oni ne bi počeli razgrađivati (sami sebe) moramo jesti proteine (meso, ribu, jaja ili sir). Također je jako bitna tekućina koja se unosi kako ne bi došlo do dehidracije tijekom treninga.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU