Index Fit
Fitness

Pokreni se uz pilates: Zategni trbušne mišiće, stražnjicu i bedra

M.J. / SRIJEDA, 07.05.2014 09:00 Trening se sastoji od uobičajenih pilates vježbi te vježbi koje su usredotočene noge i jezgru. Idealan je za početnike jer nije zahtjevan, a opet će dobro istegnuti cijelo tijelo i aktivirati mišiće!
  

Foto: Shutterstock

PILATES oblikuje i izdužuje tijelo, pomaže ti kod pravilnog držanja, podiže samopouzdanje i oslobađa te stresa. Takve vježbe razviti će fleksibilnost mišića i razviti mišićnu snagu na zabavan način. Današnji trening neće ti uzrokovati upalu i umoriti te, već će te pokrenuti i razbuditi na vrlo zdrav i koristan način. 
 
Sve što ti je potrebno za ove vježbe je udobna podloga te malo mjesta. Trening se sastoji od uobičajenih pilates vježbi te vježbi koje su usredotočene noge i jezgru. Idealan je za početnike jer nije zahtjevan, a opet će dobro istegnuti cijelo tijelo i aktivirati mišiće! 
 
U priloženom videu treneri Daniel i Kelly s YouTube kanala "FitnessBlender" vode te kroz svaki pokret, a na tebi je da izdvojiš petnaestak minuta i slijediš upute do fit forme.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU