Index Fit
Fitness

"Zapali" mišiće donjeg dijela tijela u samo par minuta

M.J. / PONEDJELJAK, 19.05.2014 12:00 Na ovaj način ojačat ćeš mišićna vlakna koja ti pomažu skakati i sprintati, a testirat ćeš i svoju kondiciju • Trener Todd Durkin spojio je dvije omiljene vježbe - skater hop i split jump
  
Foto: Shutterstock
 
ZA DOKAZIVANJE snage i postizanje boljih rezultata ne moraš dizati utege. Dovoljno je napraviti pliometrijski trening - spoj jakosti i hitrosti.
 
Na ovaj način ojačat ćeš mišićna vlakna koja ti pomažu skakati i sprintati, a testirat ćeš i svoju kondiciju. Trener Todd Durkin spojio je dvije omiljene vježbe - skater hop i split jump. One će ti pomoći izgraditi brže i snažnije noge, dok će u isto vrijeme sagorjeti ogroman broj kalorija. 
 
Napravi što više skater hopsa u 20 sekundi. Odmori 20 sekundi, a zatim u sljedećih 20 napravi što više split jumpova. Odmori dvadeset sekundi i kreni na drugu rundu. Napravi još 3 runde, a zatim zbroji sva ponavljanja svake vježbe. Trener Todd napravio je ukupno 210 ponavljanja, a ti ga pokušaj nadjačati! Napiši nam svoj rezultat u komentaru ispod teksta.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU