Index Fit
Prehrana/Dijete

Što staviti u shake nakon treninga?

M.DE. / SRIJEDA, 20.01.2016 16:00 Ako je prošlo nekoliko sati od vašeg posljednjeg obroka prije treninga u kojem se rade vježbe snage i jakosti, dobro je imati spreman shake • Shake bi trebao sadržavati kombinaciju jednostavnih ugljikohidrata i jednostavnih proteina koji će se brzo razgraditi
  

Foto: Shutterstock


KAO ŠTO znate prehrana je važan dio mršavljenja, ali i izgradnje mišića i kondicijske forme, te mora biti dobro planirana uz vježbanje i aktivnosti koje radimo. Često možemo vidjeti kako vježbači piju nekakav "shake" poslije treninga u koji stavljaju dodatke prehrani, ili pak miksano voće i sl. Upravo zato postoje razni proizvodi, dodaci prehrani koji mogu biti praktični te se stavljaju u napitak koji se pije nakon treninga kako bi tijelo brzo nadoknadilo izgubljenu energiju, ali i dobilo nutrijente koji su važni za adaptaciju i izgradnju.

Što zapravo treba staviti u shake koji se pije nakon treninga?


Je li vam potreban shake nakon treninga i koliko čega on treba sadržavati ovisi o mnogim faktorima, a ponajviše o ostalom unosu hrane tijekom dana. Ako ste 1-2 sata prije treninga konzumirali cjelovit obrok koji se sastojao od složenih ugljikohidrata i cjelovitih proteina, onda vam shake nakon treninga i nije važan, vaše tijelo ima dovoljno nutrijenata te možete sličan obrok pojesti i nakon treninga. Bavite li se pak sportovima izdržljivosti te vaše aktivnosti traju više od 90 minuta, onda je poželjno imati spreman shake kojeg možete popiti nakon završetka treninga, a on bi trebao sadržavati pretežito jednostavne ugljikohidrate poput grožđanog šećera i sl.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Ako je prošlo nekoliko sati od vašeg posljednjeg obroka prije treninga u kojem se rade vježbe snage i jakosti, dobro je imati spreman shake koji možete konzumirati odmah nakon treninga. Taj bi shake trebao sadržavati kombinaciju jednostavnih ugljikohidrata i jednostavnih proteina koji će se brzo razgraditi. Najpopularniji je prašak od proteina sirutke ("whey"), ali u obzir mogu doći i druge vrste proteina, poput praška od proteina iz jaja. Od ugljikohidrata postoje praškovi glukoze, dekstroze i ostalih jednostavnih šećera koji s proteinima čine idealan shake za poslije treninga. Isto tako, taj shake može sadržavati kombinaciju proteinskog praška i voća, a najbolje ga je miješati s vodom ili mlijekom.

Ako želite mršavjeti te se pridržavate određene dijete, vodite računa o tome da je shake nakon treninga također obrok čije kalorije valja računati. Previše ugljikohidrata može biti problem, ali opet ih je dobro unijeti nakon treninga kada organizam nadoknađuje potrošene energetske rezerve.



 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU