Index Fit
Fitness

Vježbe s girjom za početnike

M.J. / SRIJEDA, 07.05.2014 12:00 Ove 4 vježbe osnovni su pokreti koji oblikuju noge i stražnjicu, dok istovremeno jačaju jezgru i gornji dio tijela.
  
Foto: Shutterstock
 
VJEŽBANJE girjom aktivira sve mišiće tijela, te čini čuda za zdravlje tvoje kralježnice. Ovaj neobičan rekvizit od lijevanog željeza može se naći u raznim težinama, a idealna je ona s kojom ti je naporno raditi vježbe, ali ipak uspijevaš i zadnje ponavljanje napraviti s pravilnom formom. 
 
Ove 4 vježbe osnovni su pokreti koji oblikuju noge i stražnjicu, dok istovremeno jačaju jezgru i gornji dio tijela. Napravi 20 ponavljanja svake vježbe bez pauze. Nakon toga, odmori minutu, a zatim sve ponovi ispočetka. Pokušaj napraviti 5 takvih setova! 

Vježbe:

1. Čučanj

2. Visoko podizanje

3. Vjetrenjača

4. Iskorak u hodu

  
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU