Index Fit
Fitness

Začini sklekove pokretom kojim ćeš brže povećati ramena

M.J. / ČETVRTAK, 16.01.2014 16:17 Više od nekoliko ponavljanja moći će izvesti samo oni sa snažnim gornjim dijelom tijela.
  

Foto: Shutterstock

SKLEKOVI su jedna od najboljih vježbi za povećanje mišićne mase. No, ako oduvijek izvodiš jednake, klasične sklekove, vrijeme je da povećaš intenzitet.

Trener BJ Gaddour za Men's Health je otkrio Planche pushup, varijaciju skleka kojom povećavaš težinu tako da prsa spustiš blizu poda. Tako ćeš dodatno aktivirati jezgru, mišiće ramena i prsa kako bi održali ravnotežu torza. No, iako se čini laka, ova vježba to zaista nije. Više od nekoliko ponavljanja moći će izvesti samo oni sa snažnim gornjim dijelom tijela.

Imaš li dovoljno snage za napraviti nekoliko ovakvih sklekova? Prati upute trenera Gaddoura i nauči ovaj zahtjevan pokret.

Jeste li znali? U sportskim krugovima poznato je da olimpijci često rade Planche sklekove kako bi demonstrirali svoju izdržljivost i snagu. Oni za vrijeme vježbe podižu i stopala dok im tijela ne budu paralelna s podom.

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU