Hrvatske traperice za stvarne žene: Brand Čehla voli naše obline
Foto: Mario Poje
HRVATSKI brand traperica ČEHLA spreman je za ljetne dane.
Nakon prve kolekcije tamnih traperica koje se mogu naći u više modela, kako bi se prilagodili raznim tipovima ženskih građa, stigla je i nova, ljetna kolekcija.
U njoj se nalaze nešto svjetliji modeli, idealni za kombiniranje s lepršavim cvjetnim topovima, boho tunikama, pastelnim košuljama i supermodernim kratkim topićima.
Ove traperice stvorene su za "stvarne žene", a ne samo za manekenke pa su tako i glavne junakinje ove kampanje zgodne žene s kojima se svi možemo poistovjetiti.
Katja, Lucija i Ana različitih su tipova građe i idealna su zaštitna lica ovog novog brenda koji svojim modelima oduševljava ljubitelje traperica. Veselu i prozračnu kampanju potpisuje Mario Poje, a nove Čehla apsolutni su must have ove sezone.
"Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koje nisu profesionalni modeli ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira. Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make up-om vizažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice. ", kažu iz branda ČEHLA.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati