SP 2010
SP 2010

Engleski tabloidi se ispričali Capellu zbog golišavih blatnih fotografija

Piše:
petak, 25.9.2009. 08:55
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Tekst: M.P.
Foto: AFP

ENGLESKI tabloidi News of the World i Daily Mail, ispričali su se menadžeru Gordog Albiona zbog objavljivanja fotografija koje prikazuju Capella zajedno sa svojom suprugom tijekom godišnjeg odmora u Italiji. Izbornik je uslikan kako odmara na nekoj talijanskoj blatnoj plaži.

Capello je tražio od spomenutih tiskovina da ne objavljuju sporne fotografije, što su oni, očekivano, ignorirali. Uslijedila je bitka preko Engleskog nogometnog saveza i ogranka Engleskog novinarskog društva za pisane medije.

Na koncu su mediji priznali pogrešku, ispričali su se Capellu, ali i uplatili određena sredstva na račun fondacije Sir Bobbyja Robsona koja se bavi financiranjem borbe protiv raka.

Navodno je poslana nota svim urednicima tiskanih medija u kojima se sve fotografije Capella i njegove supruge smatraju nepoželjnima. Ako se zna koliki status božanstva Fabio uživa na Otoku, nema sumnje da će mu želje biti ispunjene.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.


Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije