FESTO 2004. – pregled postignuća industrije bez koje se ne može
NA NAJVEĆOJ godišnjoj smotri dostignuća oglašavanja u Hrvatskoj, 12. festivalu oglašavanja FESTO 2004. , okupit će se više od 1000 sudionika iz raznih marketinških i dizajnerskih agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti.
Kako u pravilu trećinu sudionika čine oglašivači, trećinu mediji te trećinu predstavnici marketinških agencija, Opatija će opet od 21. do 23. listopada biti mjesto razmjene iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost industrije tržišnog komuniciranja koja je sa svojim godišnjim prihodom od 500 milijuna eura u stalnom usponu posljednjih 4 do 5 godina, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), koja je treću godinu za redom pokrovitelj festivala.
Istodobno će se održati i prva međunarodna izložba tržišnih komunikacija zemalja Srednje Europe FOCUS 2004. Uz naravno Hrvatsku koja se predstavlja u sklopu FESTO-a, izborom radova predstavit će se i Austrija, Slovenija, Bugarska, Srbija i Crna Gora, Bosna i Hercegovina te Ukrajina. Ono što se u suvremenom gospodarstvu uopćeno naziva kreativna djelatnost postaje budućnost svake razvojne ekonomije, te se u razvijenim zemljama svijeta probija među tri vodeće grane donoseći nezapamćeni profit i nova radna mjesta, istaknuo je predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ) Ivica Vidović. Naglasio je i da se industrija oglašavanja kao komparativna djelatnost razvija u Hrvatskoj respektabilno i čini materijalni okvir za realnu sliku sve snažnijeg i dinamičnijeg rasta vrijednosti tržišnog komuniciranja kao jedne od osnovnih poluga ulagačkog kapitala i poslovnog odlučivanja za sve zahtjevniju tržišnu utakmicu.
Već tradicionalni FESTO kao izgrađena tržišna marka (brand) pruža mogućnost stručnoj i široj javnosti svojevrsno konzumiranje, provjeravanje statusa profesionalnih vještina i razinu komunikacijske kulture, te unaprjeđivanje suvremenih trendova marketinške filozofije i stvaralaštva, smatra direktor Festivala Edvin Jurin. Tako su za glavne programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a odabrane slijedeće teme: ekonomija pažnje (Attention Economy) ; evolucija i primjena Business Intelligencea u marketingu; pristup i smjernice suvremenih modela sponzorstava, Brandiranje zemlje odnosno regije - stvaranje identiteta počiva na redizajniranju sustava vrijednosti; kako planiranje mijenja ponašanje potrošača; kreativni copywriting te samoregulacija u oglašavanju - temeljna polazišta sustava samoregulacije u suvremenoj europskoj praksi s primjerima.
S posebnim zadovoljstvom se može istaći ugledna predavačka ekipa. Riječ je o stručnjacima koji su na kvalitetnoj primjeni odgovarajućih alata i tehnologija zaradili značajan novac i kao takvi su optimalan izbor za prijenos željene razine znanja sudionicima FESTO-a iz zemlje i ostalih država regije. Svaki od ukupno 18 predavača iz 11 zemalja zvijezda je za sebe. Glavni tajnik Europske udruge za televizijsko oglašavanje (EGTA) Michel Gregoire zorno će iznijeti novi pristup medijima u okviru ekonomije pažnje, o čemu će govoriti i John Griffiths, koji je podijeliti svoja znanja o planiranju koje mijenja navike potrošača. Paul Kittcat sa svojim osebujnim pristupom budućnosti kreativnosti prezentirat će svoja bogato iskustvo u copywritingu, a svoje analize, po kojima je stekao svjetsku slavu, predstavit će i Christo Kaftandjiev iz Bugarske.
Europska iskustva te preporuke predstavit će vodeći ljudi tih tijela iz Bruxellesa Dominic Lyle iz EACA-e, Europskog udruženja agencija za komuniciranje, i Kristoffer Hammer, manager za strategiju iz EASA-e, Europskog saveza za standarde u oglašavanju, te na konkretnim primjerima samoregulirajućih tijela u Austriji i Češkoj dr.Manfred Pichelmayer i Zbynek Roubal.
Kako se danas tretiraju sponzorstva te kakve treba primijeniti strategije odnosno kako povez(iv)ati marketing i business inteligence bit će također zanimljivo čuti od stručnjaka iz Njemačke, Irske, Hrvatske, Slovenije, Austrije…
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati